כדורגל: מחלקות הנוער שבו לפעילות

הקבוצות הצעירות במחלקות הנוער שבו לפעילות. זמן טוב להפנות זרקור לעברן.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל מהגליל העליון והגולן ואחרי כדורגלנים מאזורים אלה המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, חוזרת לפעילות אחרי חודשיים וחצי עם הרבה קבוצות מנצחות, הרבה כובשי שערים ואנרגיות טובות של חזרה. בסופ”ש האחרון חזרו לפעילות קבוצות החטיבה הצעירה במחלקות הנוער השונות, החל משנתון טרום א’ ועד שנתון נערים ג’. בסופ”ש הקרוב יחזרו קבוצות הנערים והנוער האחרות לפעילות. אז איך עבר סופ”ש על הצעירים שבחבורה? על כך בכתבה הבאה.

השגרירים

נועם שמש – קשרה ההתקפי של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מוצלחת בת שעה וכבש שער בבעיטת פנדל בדקה ה-32 והיה מעורב בשני שערים נוספים, במשחק שבו קבוצתו ניצחה 1:3 את מכבי נתניה.

אור בן זקן – קשרה ההתקפי של קבוצת ילדים א’ של מכבי חיפה/נהלל, רשם הופעה מלאה ומוצלחת במשחק הניצחון של קבוצתו – 0:4 על מכבי רחובות.

אחד כבש במכבי חיפה והשני כבש צמד בצפת. האחים נועם ושוהם שמש



עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים ג’ חזרה חדה מאוד למשחקי הליגה. הקבוצה של בהא הייב זכתה בניצחון חוץ 0:9 על בית”ר חיפה, לאחר שהוליכה 0:4 בתום המחצית הראשונה.כבשו: ליאם אלוק – צמד, ינון אוחנה, עומר תמיר,אוסאמה עבד אל רחמאן,איתי אלימלך,שחר שושני ,יובל כראדי ואלון פחימה.

קבוצת ילדים א’ חזרה ממשחק חוץ מאתגר בגליל המערבי עם ניצחון 1:2 על הפועל מטה אשר, במשחק שבו קרית שמונה נראתה מצוין. בדקה ה-20 מסירה מצוינת של אריאל חדד הסתיימה בשער ממצב של אחד על אחד מרגלו של הראל נפתלי. בדקה ה-50 הקבוצה המארחת הענישה את קרית שמונה על סדרת החמצות וכבשה שער שוויון. בדקה ה-65 מסירת עומק של עילאי בן דוד מצאה את הראל נפתלי, שסיפק מסירה מצוינת לריו לגיסימו, שחמש דקות לפני תום המשחק כבש שער שקבע את תוצאת המשחק.

קבוצת ילדים ב’ חזרה ממשחק החוץ עם הפסד לא נעים בשיעור 8:0, שהגיע אחרי פתיחת עונה מוצלחת עם שלושה ניצחונות.

קבוצת ילדים ג’ זכתה בניצחון 0:8 על הפועל משגב.

ניצחון חשוב בגליל המערבי. קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה והמאמן אבי נגאוקר



הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים א’
שומרת על מאזן מושלם בתום שישה מחזורים, לאחר שניצחה 1:15 את בני ממב”ע. את השער לזכות ממב”ע כבש: עיואן אבו שבלי בדקה ה-59. את השערים לזכות צפת כבשו: עילאי קלמנטקובסקי – 4 שערים, צמד שערים כבשו – שוהם שמש, אלעד דיאבילה, אוריה לוי ונריה חדד. שער בודד כבשו: יהונתן מלכה, רואי שיש ועומר כהן.

קבוצת ילדים ב’ הפסידה היום 4:2 לצעירי סכנין. את השערים כבשו: עילאי טוויזר ועילאי הלל.

חגגו “בר מצווה” על כר הדשא. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’
ניצחה 1:13 את אחי ביר אל מכסור. את השערים לזכותה כבשו: אילאי אוחנה- 4 שערים, אור פנחס – 3 שערים, שערים בודדים כבשו: יהל גולן,  אמיר מדינה,  עקיבא דוד, טוביה אדרעי,  מאור ביצ’א ויאיר בן נר.

טרום א’ – צפון 1

הפועל גליל עליון
חזרה עם ניצחון 0:1 ממשחק החוץ מול בני סכנין. את השער כבש נועם חניא.

מ.כ גליל גולן זכתה בניצחון ביתי 1:5 על מכבי טמרה. את השערים כבשו: אלון קרקו ורוביל שמס אלדין – צמד כ”א, דוד אבוטבול – שער אחד.

ניצחון בסכנין. קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון והמאמן יורם עומר
חזרו עם חמישה שערים. קבוצת טרום א’ עם המאמן רגב אלקיים ועוזרו, אודי ליאור