כדורסל: הפועל גליל עליון דורשת הקפאת ירידות

בהודעה שפרסמה הקבוצה שטחה את מצבה העכשווי. כל בר דעת יסכים, כי בסיטואציה הנוכחית אין ערך ספורטיבי לקיום ליגה

ביום ראשון פרסמנו מעל במה זו כתבה בנוגע לעמדתה של הפועל גליל עליון לחזרה למשחקי ליגת העל בעוד שבועיים, כפי שהודיעה מנהלת ליגת העל. היום מפרסמת הנהלת המועדון הודעה רשמית מקיפה, שבה היא מציגה את הדברים לעומק ובהרחבה. מהדברים עולה תמונת מצב מאוד ברורה – בהיעדר ערך ספורטיבי אין שום הצדקה שלא להקפיא את הירידות לליגה הלאומית. המכתב במלואו בפסקאות הבאות.

יש עוד מאמן בליגה, שמשלב בין אימון לשירות מילואים? ברק פלג – מאמן הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)

מאז השבת השחורה 7.10 ,החיים בישראל השתנו , בעקבות האירוע רב תושבי הגליל התפנו מבתיהם,
קבוצת הפועל גליל עליון הפכה לקבוצה “מפונה” ללא בית, 6 אנשי מועדון (מאמן, יו”ר, מנכ”ל, מנהל קבוצה,מנהל משק, פיזיו) גויסו למילואים, הזרים תחילה טסו ליוון – כשעוד חלמנו אירופה (לצערנו פיב”א הדיחה אותנו מהמפעל יחד עם הרצליה ונס ציונה) לאחר מכן שוחררו הזרים לארהב , רובם חששו מהמצב בישראל וביקשו שחרור. שאר הקבוצה נודדת בארץ בין אולמות (תודה למלאכים בדרך שהסכימו לארח אותנו) השחקנים מהגליל וצוות האימון משתכן בבית מלון במרכז, מנסים לשמור על כושר, לקיים שגרת אימונים. אבל זה לא הבית, לא הסביבה המוכרת עם חדר ההלבשה של השחקנים , גם לא המפגש הקבוע בחדר האוכל בכפר בלום. אין לו”ז קבוע ומסודר כמו של שאר הקבוצות במרכז, הערך המוסף והקסם שלהגליל הלך לאיבוד.

החבר’ה שנשארו. שחקני הסגל של הפועל גליל עליון בשלב זה


לצד כל אלו הודיעה המנהלת שכרגע הליגה תתקיים כרגיל, כמובן שצריך לייצר המשכיות ולנסות לחזור ולשחק בהקדם. נציין שכל התקופה ההזו מנהלת הליגה תומכת ונותנת מענה למגוון בעיות שנוצרו בשל המלחמה. לאור חוסר השוויון בתנאים והעובדה שלגליל עליון לא יהיו משחקי בית בתקופה הקרובה (נשחק בחדרה), אנו דורשים הקפאת היורדת העונה. לא ניתן שיחרצו את גורלה של קבוצה שמהווה סמל כחול לבן בכדורסל הישראלי, מפתחת ומקדמת שחקנים ישראלים. יש מספיק פתרונות שהליגה תשאר תחרותית ומרתקת דרך מענקי מיקום מוגדלים. אנו נעלה לשחק עם הסגל הכי חזק שלנו, נמשיך לחפש זרים שיסכימו לנחות בישראל, וכמובן נדאג לקהל המדהים שלנו שרובו גם מופנה כעת וזקוק לטיפת אור ושפיות ומחכה לראות את הליגה מתחילה.

יש עוד דבר כזה בכדורסל הישראלי? שחקני הפועל גליל עליון באימון משותף עם מפוני הצפון באולם בית בנדל