כדורגל: נווה יוסף חיפה שוב איחדה את השורות בקרית שמונה

קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה התארחה למשחק אימון באווירה מרגשת אצל הקבוצה המקבילה של המועדון החיפאי

מלחמת חרבות ברזל הביאה למצב כפוי של הפסקת פעילות במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה – שרבים משחקני קבוצותיה התפזרו בין קבוצות מרחבי הארץ. הרבה מועדונים מגלים סולידריות מרגשת עם עירוני קרית שמונה בכל מה שקשור לשילוב שחקני הקבוצות באימונים.

מועדון שלקח על עצמו את איחוד השורות של שחקנים מקרית שמונה הוא מ.כ נווה יוסף חיפה – מועדון כדורגל קהילתי ללא קבוצת בוגרים, לו מחלקת נוער שנחשבת לאחת מהאיכותיות בצפון. באותה מחלקה צמחו לא מעט שחקנים מוכרים ובהם ברק בכר ורפי כהן החלוץ. אחרי שבשבת שקדמה לשבת האחרונה אירחה נווה יוסף טורניר בהשתתפות קבוצות ילדים א’ של המועדון אותי היא מייצגת, הפועל ת”א ועירוני קרית שמונה – שהתאחדה לראשונה מאז פרוץ המלחמה, בסופ”ש האחרון קבוצת נערים א’ של נווה יוסף אירחה את עירוני קרית שמונה למשחק אימון באווירה טובה ומרגשת, שהסתיים בניצחון 1:2 לזכות הקבוצה החיפאית.

ביחד מנצחים. שחקני הקבוצות והצוותים המקצועיים בתמונה משותפת

מעירוני קרית שמונה נמסר: “תודה רבה לעמית פרץ מנהלה המקצועי של נווה יוסף על אירוח נפלא ולבבי. תודה רבה למיאל שירותי סיעוד – שתרמו את המגרש וארוחה לשתי הקבוצות. תודה רבה לאור בן עמי – מהשופטים הבכירים בליגות הנוער שהתנדב להגיע לשפוט במשחק. כמה כיף לראות את האחדות. עם ישראל חי”.

אדריאן רוצ’ט, מאמן קרית שמונה, אמר בסיום: “שאפו גדול לנווה יוסף על אירוח מדהים  השכירו מגרש במיוחד בשבילנו ביום ובשעה שהכי נוחה לנו. ההורים שלהם הביאו כיבוד ושתייה והם דאגו גם לארוחה.  התוצאה לא חשובה כמו שהיה מרגש וכיף להתאחד כקבוצה לאחר חודש שלא ראינו אחד את השני. לא התאמנו ביחד ולא התעסקנו בכלל בדברים שלנו כקבוצה. אנחנו מקווים לחזור בהקדם לשיגרת חיים ובה אימונים קבוצתיים ומשחקים”.

לא רק הצבא צועד על קיבתו. שחקני הקבוצות בסיום המשחק