כדורגל: קרית שמונה רוצה לסיים סיבוב עם טעם טוב

עירוני קרית שמונה תקווה לקטוע הערב את המומנטום השלילי במשחק מול הפועל כפר סבא.

עירוני קרית שמונה תסיים הערב את הסיבוב הראשון בליגת העל. אחרי חמישה הפסדים רצופים ואחרי שבששת המשחקים האחרונים כבשה שער אחד וצברה נקודה אחת, כשחשוב להדגיש – הקבוצה סבלה לא מעט מהחלטות שיפוט קריטיות (ותודה לוועדה המקצועית של איגוד השופטים על הצדקת הטענות על הפנדל המפוקפק מיום חמישי האחרון, רק במה זה בדיוק עוזר?) תנסה עירוני קרית שמונה להתעלות מעל התקופה הרעה הזו ולחזור למסלול הניצחונות, כשתארח בשעה 19:45 את הפועל כפר סבא (שידור ישיר בערוץ 59).

עירוני קרית שמונה תפגוש הערב את הקבוצה שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, שאותה יוביל מהקווים רביד גזל – שזכור לכולם מעונה וחצי קסומה כשחקן בקרית שמונה, תקופה שבה היה שותף לזכייה באליפות ההיסטורית, זכייה בגביע הטוטו ולמסע הקסום בעונה שלאחר מכן באירופה. הפועל כפר סבא נחשבת לקבוצה עם הגנה חדירה, קבוצה שספגה בממוצע שער וחצי למשחק – והערב היא תחסר שלושה משחקני ההגנה החשובים שלה, הבלם עומר דנינו  המגן השמאלי אביב סולומון והקשר האחורי בן רייכרט. את זה עירוני קרית שמונה תהיה מוכרחה לנצל ביציאה להתקפות מהירות דרך האגפים עם המגינים אמיר בן שמעון ויובל לוין ושחקני הכנף (סקו טורה ככל הנראה ייעדר מהמשחק) וסיומת טובה ליד השער מצידו של לוסיו והקשרים.

עם זאת, לשחקני ההגנה של קרית שמונה מוטב לקחת ברצינות את החלק הקדמי של כפר סבא, שאמנם כבש 11 שערי ליגה ב-12 משחקים, אך מדובר בחוליה איכותית עם שחקנים דוגמת החלוצים לוואגה קיזיטו – שכבש 5 שערים ועומר פדידה – שכבש 3 שערים, שניהם מרבים לאיים על השער והצרת צעדיהם חשובה מאוד, כדי לנצח במשחק הערב ולסיים את הסיבוב הראשון במרכז הטבלה. כל תוצאה אחרת עלולה לשאוב את קרית שמונה לקלחת התחתית, הפסד ישווה את מספר הנקודות של קרית שמונה וכפר סבא.

גם הפעם צפויה לו הרבה עבודה. עידן נחמיאס במשחק מול הפועל כפר סבא בעונה שעברה (צילום: פושקו)