הגושרים: ממשיכים להתקדם בבניית “הבית החם”

פגישה בין שר הרווחה למנכ”לית עמותת קו לחיים נוטעת אופטימיות לבאות

לאחרונה התקיימה פגישה חשובה לקראת פתיחת הבית החם של עמותת קו לחיים בקיבוץ הגושרים. הפגישה התקיימה בסיוע וביוזמה של יו”ר ש”ס בהסתדרות, דני סיידה וביוזמת היועץ האסטרטגי לעמותה וחבר מליאת המועצה האזורית הגליל העליון יורם אבן צור.

שר הרווחה יעקב מרגי התרגש לשמוע על הבית החם הראשון שעמותת קו לחיים מסיימת בימים אלה לבנות בהרחבה של קיבוץ הגושרים בעלות כוללת של כ 10 מיליון שח למען 10 נכים צעירים .

השר שמע ממנכ”לית העמותה רינה עידן סקירה רחבה על פעילות העמותה בכל רחבי הארץ למען קהילת הנכים , ועל בית המרקחת החברתי וירטואלי שהקימה העמותה שמספק תרופות שאינן בסל לחולי סרטן .

האווירה בפגישה היתה מאוד טובה וערכה כשעה. המשתתפים דנו יחד בשיתופי פעולה בין משרד הרווחה בראשותו של מרגי לבין עמותת קו לחיים בדרך של מיזמים משותפים . עוד נודע כי עידן הזמינה את השר לביקור בבית החם בגושרים.

כאמור, העבודות בבניית הבית הם בגושרים מסתיימים בימים אלה. מדובר על 6 חדרים ו – 4 סוויטות בקומת הקרקע ועוד 2 בקומה א’ בשטח של 35 מ”ר לכל אחת. בכל סוויטה יתגוררו 2 אנשים והיא כוללת בתוכה
שני חדרים נפרדים עם מיטות וטלויזיות מקלחת ושירותים רחבים. הבית עוד יכלול מטבח רחב ידיים עם אי ענק מותאם לכיסאות גלגלים בו יוכלו לבצע ארוחות ואפילו פינת ברביקיו במרפסת הבית המשקיפה לגינה שבה יהיו פינות ישיבה למתגוררים ולאורחים והמשפחות שיגיעו לבקר את הדיירים. בקומה א’ תהיה מרפסת רחבה בשטח של כ 100 מ”ר המשקיפה על כל העמק בין הרי נפתלי לרמת הגולן ולשטחים החקלאיים של הגושרים. הבית נבנה בהשקעה של כ 10 מיליון שח מכספי תרומות.

יש למה לחכות. מתחם “הבית החם” במהלך הבניה