פלאשים בגליל: בין סגר לסגר

באיחור קל, אבל עם הרבה כוונות טובות, פינת “פלאשים בגליל” נוספת, כאן בשבילכם.

תמונת השבוע: הכדורגלן גל אלמישלי מקרית שמונה – המשחק בקבוצת הנוער של הפועל עפולה, עלה על מדים בשבוע שעבר. זה הזמן וזה המקום לאחל לו בהצלחה בשירות הצבאי ובהצלחה גם על המגרשים וגם להעניק לו שי טעים לרגל הגיוס – ארוחת פיצה מתנת “צ’יז פיצה”, האיטלקיה החמה ממתחם גן הצפון.



כדורגלן העבר הכובש של הפועל קרית שמונה, אילן עזריה – שמאמן את קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, ניצל בוקר חופשי כדי לטייל עם בנו במפל התנור.



חבריו למגרש מימי הזוהר, מיקי ממן ושאול בן סימון, המשיכו לעשות קילומטרז’ ברכיבת אופניים במרחבי האזור.



קבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת חגגה בשבוע שעבר ניצחון ביתי מרשים על מכבי קרית ביאליק. חגגו את הניצחון “האולטראס” של הקבוצה בימים אלה, שבהם המשחקים נערכים ללא אוהדים ביציע – אילן יפרח – יו”ר הקבוצה, שוקי אוחנה – ראש העירייה ויקי אלקבץ כהן – מחזיקת תיק הספורט בעירייה, יחד עם הצוות המקצועי – שלום (פופי) חדד ושי קדוש.



מאמן הכדורגל אבי נגאוקר – שעושה חיל עם ניהול החטיבה הצעירה של עירוני קרית שמונה וכמאמן קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה, הוא ראשון המתחסנים ממאמני מחלקת הנוער של המועדון.



בקבוצת הילדים של מועדון טריאתלון גליל עליון לא נבהלים מטמפרטורת המים הצוננת של נהר הירדן. כך נצפו כמה מבנות הקבוצה במהלך אימון שחייה בשבוע שעבר.



במוצאי השבת האחרונה, במגרש הדשא של קיבוץ דן, חגגו קבוצות מועדון רוגבי גליל עליון את סיום השנה האזרחית בארוחה בשרית למדי…החבר’ה הטובים מקרית שמונה, שאוהבים לשחק כדורגל בכל מצב, עומדים על המשמר. זו תמונת ניצחון של קבוצתו של אילן גבאי, שנהנתה מיכולת עילאית של השוער דרור ביטון.

הכדורגלן רותם חטואל מחצור – שעושה חיל בהתקפת הפועל באר שבע, נצפה בלוק חדש ומעניין מקולקציית חורף 20-21.