הרופא שמצטרף לאיחוד הצלה עמק החולה

ד”ר וואיל סעדי ממרפאת ביקור רופא קרית שמונה מצטרף לארגון המתנדבים

שחקן חיזוק משמעותי לארגון המתנדבים “איחוד הצלה” – שפועל בשטח מדי יום כדי לתת סיוע רפואי וסיוע למקרי חירום ברחבי עמק החולה. המדובר בדוקטור וואיל סעדי, בן הכפר עראבה, שמתגורר לאורך ימות השבוע בעיר קרית שמונה, בה הוא מטפל במסירות בפצטיינים המגיעים למרפאת ביקור רופא בעיר. את לימודי הרפואה סיים כבר בשנת 2014 .מאז העשיר את ארגז כישוריו הרפואיים בבתי חולים שונים ,בחדרי ניתוח ובמחלקות אורטופדיות ,פנימיות ועוד.

מאיחוד הצלה עמק החולה נמסר: “וואיל הוא נדבך נוסף מהון האנושי המשובח שמצטרף למשפחת הכתומים ולמאות המתנדבות והמתנדבים למערך הרפואי של איחוד הצלה בסניף עמק החולה. דדוקטור וואיל הוא רופא מוביל בביקור רופא בקרית שמונה. בעבודתו מגלה אחריות גבוהה,גמישות מחשבתית ויכולת הסתגלות מהירה ומושלמת לצוותי רפואה שונים ומגוונים”.

דוקטור וואיל סעדי מסר בתגובה: “המטופל הוא הדבר החשוב ביותר בתהליך ההחלמה הריפוי והסיוע הרפואי. ככזה חשובה מאוד הגישה ,הדרך והיכולת להבין את המטופל וצרכיו, לשמור על פרטיותו וכבודו ובמכלול שיקולים אלו ונוספים להגיש את הטיפול הטוב ביותר בכל מקום בו נזקקים לשרותי רפואה שלעיתים ניתנים להצלת חיים. החשיבות לפעילותנו כאן וברחבי הארץ , הפסיפס האנושי על כל רבדיו שמרכיב את איחוד הצלה והסניף שלנו “עמק החולה” ,הינו בעל ערך עצום ביכולות הפריסה של המתנדבים שלנו לגשת לכל מטופל ומטופל במהירות וביעילות הטובה ביותר. אני שמח להצטרף למשפחת איחוד הצלה ולטול חלק במערך חשוב זה”.

בא עם לב ונשמה לעשייה. ד”ר וואיל סעדי