כדורגל: לקראת יממה של כדורגל בגולן ובגליל

הבוגרים של קרית שמונה וממב”ע  וקבוצות ממחלקת הנוער של קרית שמונה יתייצבו למשחקים מאתגרים. כל מה שצריך לדעת לקראתם, בכתבה זו

יממה של כדורגל בפתח, זאת אחרי שאתמול נערכו שני משחקים בהשתתפות קבוצות מהאזור: המשחק בין קבוצות נערים ב’ של בני ממב”ע והפועל מרום הגליל הסתיים בתוצאת שוויון 2:2, בעוד שקבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל שבה ממשחק החוץ מול הפועל בית שאן במסגרת גביע המדינה עם ניצחון 3:4. על המשחקים בהרחבה בכתבה שתעלה ביום שישי לסיקור המחזור במחלקות הנוער.  כעת נפנה זרקור לעבר משחקיהן של הקבוצות שייטלו חלק במשחקים – כמה מהם ייערכו בגולן ובקרית שמונה, כך שזו הזדמנות טובה גם לפקוד את המגרשים. זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים, בכתבה זו.

נקודת ליגה ראשונה. קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל והמאמן, אליאב מלכה


בשעה 18:30 הערב (רביעי) תארח קבוצת הבוגרים של בני ממב”ע את בני בענה. ממב”ע ניצחה בשלושה משחקי גביע ביתיים, אך בשבת נחלה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול אהלי טמרה, במהלכו שלושה משחקניה נאלצו לצאת במחצית הראשונה בגין פציעות – בהם גם החלוץ הפורה, אסעד עמאשה. בממב”ע מקווים לסגל מלא הערב במשחק מול קבוצה, שהייתה בעונה שעברה בחלק העליון של הטבלה, שמרה על רוב שחקני הסגל שלה ואת העונה הזו פתחה עם ניצחון 1:2 במשחק החוץ מול מכבי יפיע.

מחכים לכם הערב בגולן. שחקני בני ממב”ע



משחקי יום חמישי

16:00, מגרש וסרמיל – באר שבע: קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה, שעומדת על מאזן של ניצחון אחד ושלושה הפסדים בליגת העל, תתארח אצל הפועל באר שבע – שצברה 4 נקודות בארבעה משחקי ליגה. קרית שמונה אחרי שני הפסדים רצופים, בהם ספגה 7 שערים, והיא תצטרך הגנה הרבה יותר איתנה כדי לשוב מבירת הנגב עם נקודה אחת לפחות.

17:00, עפולה: קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תקווה ללכת בדרכן של שלוש מקבוצות אחרות במחלקה, שהעפילו ביום שישי האחרון לשלב הבא של גביע המדינה, כשתתארח אצל הפועל עפולה למשחק גביע מסקרן.

18:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה – שבשבוע שעבר השיגה בתוך ארבעה ימים שני ניצחונות על העולות לליגת העל, תקווה להמשיך בפורמה הטובה גם במשחק הביתי מול אלופת המדינה – מכבי חיפה, שצברה גם היא 7 נקודות בארבעת המחזורים הראשונים. את מכבי חיפה מאמן עמיר נוסבאום – ששיחק 4 עונות בקבוצת הבוגרים ואימן תקופה קצרה את הקבוצה לפני שנתיים, כך שיש פיקנטריה סביב המשחק. קרית שמונה תצטרך להמשיך לגלות נחישות ורעב ולתת מענה במיוחד בחלק ההגנתי להתקפה החזקה של מכבי חיפה, שבמחזור הפתיחה כבשה 7 שערים לרשתה של הפועל רעננה.

צריכים את התמיכה שלכם. שחקני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה


19:30, אצטדיון גרין – נוף הגליל: קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה, שמוליכה את טבלת הליגה הלאומית, תתארח אצל הפועל נוף הגליל, שאותה היא מקדימה בשתי נקודות. משחק בין שתי קבוצות השואפות להיאבק על עליה לליגת העל, שיפגיש “אקסים” משני הצדדים: מצד קרית שמונה מדובר במאמן שי ברדה, מצד נוף הגליל מדובר במאמן מוטי איווניר, בקשר אופיר מזרחי ובחלוץ אלון בוזורגי.

קרית שמונה מצויה בתקופה מצוינת אחרי שלושה ניצחונות רצופים, נוף הגליל עוד לא ממש יציבה, אבל בהחלט קבוצה איכותית עם חלק התקפי מעניין, כשבנוסף ל”אקסים” מקרית שמונה משחקים בו גם החלוץ הצעיר והמבטיח, סמיר פרהוד והקשר אלחסן קייטה – ששיחק בעבר במכבי נתניה בליגת העל. בחלק ההגנתי שחקני המפתח הם השוער תומר ליטבינוב והבלם דולב אזולאי – ששיחק בעבר במכבי נתניה בליגת העל. קרית שמונה תצטרך את ההגנה בראשות השוער אסף צור והבלם עאיד חבשי במיטבה, תקווה שהקשר אריאל שרצקי ימשיך במלאכת ההבקעות גם במשחק חוץ ותצטרך את השלישיה ההתקפית שכוללת את כריס אמימי, רועי זיקרי וסטפן אלפרדו פרנסיס – חדה כמו במחצית הראשונה של המשחק מול עפולה בשבוע שעבר.

יחגגו גם בסיום? שחקני קרית שמונה