כדורגל: להתחיל שבוע ברגל ימין

ארבעה ימים לפני המשחק מול מכבי ת”א תארח עירוני קרית שמונה את בני סכנין למשחק ליגה, שבו היא תקווה לקטוע את המומנטום השלילי.

ארבעה משחקים, נקודה אחת, שישה שערי חובה – זהו המאזן של עירוני קרית שמונה בארבעת משחקי הליגה האחרונים. הערב, בשעה 19:00, את בני סכנין (שידור ישיר בערוץ 58). קרית שמונה מדורגת במקום השישי בטבלה,  בני סכנין מדורגת במקום הלפני אחרון. ניצחון הערב ובמקביל תרחיש שבו מכבי ת”א לא תנצח את בית”ר ירושלים – וקרית שמונה תמצא את עצמה במקום החמישי עם מספר נקודות זהה לזה של מכבי נתניה (לה הפרש שערים טוב בשישה שערים). כל תוצאה אחרת עלולה להוריד את הדירוג של קרית שמונה, זה בכפוף לתוצאות שיושגו במשחקים בין הפועל באר שבע להפועל ת”א ומכבי ת”א מול בית”ר ירושלים.

עירוני קרית שמונה רואה במשחק הערב הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות, אך מנגד צפוי לה משחק מול יריבה עיקשת שרוצה לשפר עמדות בתחתית הטבלה ולנצל בעצמה את המומנטום השלילי בו שרויה קרית שמונה. שתי הקבוצות צפויות להתייצב למשחק בסגלים מלאים. בקרית שמונה דור אלו עשוי לחזור להרכב בעמדת המגן הימני. אמיר בן שמעון, שגילה יכולת טובה במשחק מול הפועל באר שבע, צפוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי. לא מן הנמנע שנראה הערב שינוי בשלישיה ההתקפית של קרית שמונה ואולי אחד משחקני הכנף, יוג’ין האנסה או סקו טורה ימצאו עצמם על הספסל ושחקנים דוגמת מוחמד שאקר וגיא בן לולו עשוים לעלות בהרכב במקרה כזה. קרית שמונה מוכרחה לייצר הערב יותר מצבים, מאשר במשחקים הקודמים – אך לא פחות חשוב, לתרגם אותם לשערים. מצד שני, שחקני הקישור של קרית שמונה יצטרכו לתת מאצ’ אפ במרכז המגרש – שכן לסכנין שני קשרים אחוריים אגרסיביים בדמותם של בירם כיאל ואיהב גנאיים. בחלק הקדמי חשוב לתת תשומת לב לחלוץ הצעיר והמוכשר, אוסאמה חלאילה ולשחקן הכנף מוטי ברשצקי הפעלתן.

דבר נוסף שחשוב הערב, הוא לשמור כוחות גם למשחק החוץ מול מכבי ת”א – שייערך ביום חמישי הקרוב. 

יקווה לחגוג גם הערב. אורי דהן יחד עם אביו ואחיו