חצור: 5 כוכבי בטיחות לזכות היישוב

הישג מרשים למועצת חצור הגלגלית בתחרות ארצית בהובלת “המועצה לישראל יפה”, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים משרד התחבורה ומרכז לשלטון מקומי. מטרת התחרות: הגברת המודעות והמחויבות של הרשויות המקומיות לנושאי הבטיחות בדרכים

מועצת חצור הגלילית ממשיכה לזכות בהערכה על פועלה. זו השנה השנייה ברציפות שחמישה כוכבי בטיחות בדרכים הוענקו לחצור, בתחרות ארצית שנערכה ביום שלישי האחרון מטעם “המועצה לישראל יפה.

בתחרות שתקיימה השנה, בהובלת “המועצה לישראל יפה”, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים משרד התחבורה ומרכז לשלטון מקומי, התמודדו 58 רשויות על התואר “רשות מקומית מקדמת בטיחות”. מטרת התחרות הגברת המודעות והמחויבות של הרשויות המקומיות והעומדים בראשן לנושאי הבטיחות בדרכים ושיפור ההסברה והתנאים הפיזיים בדרכים לטובת משתמשי הדרך.

הטקס נערך בבית המועצה לישראל יפה בתל-אביב בהשתתפות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב. בין הנושאים אשר נבחרו להערכה במסגרת התחרות הם ניהול הבטיחות, שיפור תשתיות, קיום הסברה והדרכה יזומה מצד הרשות, קיום פעילות חינוכית בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמלי, והגברת האכיפה בשטחי הרשות על ידי הפיקוח העירוני והשיטור המשולב.

עם תום הביקורות ברשויות, התכנסה ועדת התחרות העליונה בראשותו של רב ניצב (בדימוס) שלמה אהרונישקי, שבה היו חברים נציגי המועצה לישראל יפה, נציגי הרלב”ד ונציג המרכז לשלטון מקומי, אשר סיכמה את דרוג הרשויות על פי תוצאות ההערכה של צוותי השיפוט ונתוני הרלב”ד.

את הפרס מטעם חצור קיבלו מ”מ מנהלת אגף החינוך ליאת כהן, המובילה את התחום במסגרת המועצה ומנהלת הביטחון הקהילתי אורנית עייש גברילוב. הפרס הגיע לאחר עבודה מואצת של כל אגפי המועצה ובשיתוף פעלה מלא. רק לאחרונה זכתה חצור הגלילית בחמישה כוכבי יופי בתחרות “קרייה יפה ומקיימת בישראל” ובמהלך השנה האחרונה בפרס על מוכנות ומיגון המקלטים לעת חירום.

ממועצת חצור נמסר כי “שמחים על ההכרה בעבודתנו היום-יומית בכל נושא בטיחות בדרכים. אנחנו פועלים במאמץ לכל אורך השנה, על מנת להעמיק את המודעות בקרב תושבי חצור לחשיבות השמירה על כללי הבטיחות והזהירות בדרכים”.

ליאת כהן ואורנית עייש גברילוב עם תעודת הפרס