כדורסל נשים: עוד ניצחון לאוסף

הפועל גליל עליון לא התקשתה במפגש הקצוות מול אליצור נתניה וזכתה בניצחון ליגה שביעי – הפעם 34:75.

הפועל גליל עליון ממשיכה להוליך את טבלת לאומית צפון עם מאזן מושלם. הקבוצה של זיו ברתנא ניצחה אמש 34:75 את מפגש הקצוות מול אליצור נתניה, שהפסידה בכל ארבעת המשחקים שקיימה בטרם המשחק מול הגליל. המשחק שוחק לעיני 456 צופים, שאמנם לא היו ביציעים, אך צפו במשחק בשידור הישיר שהועבר ביוזמת עוז אוחנה, מנהלה המסור של קבוצת הנשים של הגליל, במשחק ששוחק באולם שאינו מתאים לארח משחקים ברמת ליגה לאומית – עם תאורה לא מספיק טובה, עם תקלות בשעון שגרמו לפגיעה בשידור.

הפועל גליל עליון הגיעה למשחק בנתניה  ללא השחקנית הבולטת שלה בשני המשחקים האחרונים, נגה גיא – בת ה-16, שסבלה מפציעה קלה. למרות זאת, הקבוצה הגלילית לא התקשתה בדרך לזכייה בניצחון נוסף, זאת שכבר בשלב מוקדם השתלטה על המשחק ובתום הרבע הראשון הוליכה 8:20. ברבע השני היתרון כבר חצה את רף 20 נקודות ההפרש ובסיום המחצית היתרון הגלילי עמד על 19:40. ברבע השלישי גם רף 30 הנקודות נחצה, אך בסיומו היתרון הגלילי עמד על 23:51. ברבע האחרון שחקניות הגליל הפיקו את הרבע ההתקפי הטוב ביותר שלהן – ובסיום חגגו ניצחון 34:75.

עמית גור הוליכה את רשימת הקלעיות של הגליל עם 16 נקודות. נוי לפושניאנסקי קלעה 14 נקודות, שיר רביב חזרה לפעילות מבצעית וקלעה 13 נקודות, מיקה ביתן בת ה-16 קלעה 11 נקודות והמשיכה את היכולת הטובה מפתיחת העונה, אביטל צוובנר קלעה 8 נקודות, ירדן גוט קלעה 7 נקודות וענבר לברון קלעה 6 נקודות.

שומרות על קצב. שחקניות הפועל גליל עליון עם המאמן זיו ברתנא והמנהל עוז אוחנה