החלפת פיקוד במרחב כנרת במשטרה

תנ”צ רן לוי יפקד על המרחב, שחולש בין היתר על מרחב הגליל העליון

החלפת פיקוד במרחב כנרת במשטרה. לתפקיד מפקד המרחב נכנס תת ניצב רן לוי שהחליף את ממלא מקום מפקד המרחב נצ”מ רן אופיר. האירוע התקיים לאחר ההחלטה לעלות את תקן מפקד המרחב לדרגת תת ניצב. תנ”צ רן לוי, בן 55 נשוי לחדווה ואב ל-5 ילדים מתגורר במגדל העמק, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במדעי המדינה, החל את דרכו בתפקיד לוחם יס”מ במחוז צפון ובהמשך היה מספר תפקידים מבצעיים. בתפקידו האחרון שימש בתפקיד קצין אג”מ של המחוז הצפוני.

בדבריו בטקס העברת הפיקוד, אמר מפקד מרחב כנרת הנכנס תנ”צ רן לוי :”אני מקבל היום את הפיקוד בתחושת אחריות גדולה ושליחות, נכון ומוכן לאתגר המבצעי והמקצועי. זכות גדולה נפלה בחלקי לפקד על חבל ארץ זה שבשביליו ובמשעוליו צעדתי בצעירותי כמו גם בבגרותי”.

תנ”צ רן לוי (צילום: דוברות משטרת ישראל)

מפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה אמר: “משטרת ישראל היא משטרה חזקה בזכות שוטריה שעומדים על המשמר 24 שעות 7 ימים בשבוע. אנחנו משרתים את כל האוכלוסיה שנמצאת במחוז על כל גווניה. מטרתנו היא לתת לכל האזרחים החיים בגזרתנו את ההרגשה שמשטרת ישראל היא שלהם ובשבילם. אני שמח שמפכ”ל המשטרה והשר לבטחון לאומי קיבלו את המלצתנו והעלו את תקן מפקד המרחב לתקן תת ניצב, ובקרוב המרחב יתחזק גם בשוטרים נוספים. מרחב כנרת מאופיין במספר אתגרים שחלקם ידועים לציבור וחלקם לא. אני מאחל לתת ניצב רן לוי חברי היקר הצלחה בתפקיד ואני שמח על הבחירה בו לתפקיד מפקד המרחב”.

קליפ שנה טובה ממחוז צפון במשטרת ישראל (הפקה: דוברות משטרת ישראל)