הוקי קרח: יוני רוזנבלט כובש את פינת “ספורטאי החודש”

שחקנה המצטיין של קבוצת הנוער של צעירי מטולה שב מטורניר בדובאי. זמן הזמן לסיכום ביניים של שנתיים מוצלחות בקבוצה

קבוצות הבוגרים והנוער של צעירי מטולה שבו ממסע חוויתי לדובאי, שם התארחו לטורניר בו נטלו חלק קבוצות מרחבי אירופה וגם קבוצות מקומיות. אחד מהשחקנים שהצטיינו במשחקי קבוצת הנוער, תוך המשכיות מרשימה ליכולתו מהשנתיים בהן הוא משתייך למועדון ולענף הוא יוני רוזנבלט, בן 18 מקיבוץ שמיר, שסיים זה מכבר את לימודיו בתיכון “עינות הירדן”. רוזנבלט נחשב לכח עולה במועדון ומסומן כשחקן בעל פוטנציאל בוגרים גבוה. יוני רוזנבלט כובש את פינת “ספורטאי החודש” שלנו, יותר מעשור אחרי שאחותו הגדולה, גילי, שהייתה שחיינית מצטיינת עשתה זאת.

ההוקי גורם לו לחייך. יוני רוזנבלט


יוני, חזרתם ממסע מיוחד מדובאי. מה הסיכום שלך למסע?

“המסע לדובאי היה מדהים – גם ספורטיבית וגם מבחינה חברתית. יצאנו גם מבוגרים וגם צעירים לטורניר בדובאי וכולם התחברו והייתה אווירה מדהימה. האינטראקציה עם הקבוצות האחרות הייתה טובה, כי כולם באו בראש פתוח ויצאנו עם הקבוצה המארחת לשייט ביאכטה. מבחינה ספורטיבית היה אתגר קשה בטורניר, התמודדנו מול קבוצות מאוד חזקות, אבל אני נהנתי מכל התקופה בדובאי”.

איך עברה עליך העונה האחרונה?

“ברמה האישית הרגשתי השתפרות משמעותית וזה בזכות המאמן שלי, אלעד בן טוב, שעזר לי המון ונתן לי יחס אישי בכל מה שצריך וגם בזכות חבריי לקבוצה שתמכו ועזרו לי להשתפר בכל אימון ומשחק. מבחינה קבוצתית אני מרגיש שהשתפרנו מבחינת רמת המשחק, אבל בעיקר השתפרנו מבחינה חברתית. הקבוצה עכשיו מאוד מגובשת ואנחנו כולם חברים מאוד טובים”.

נהנו ביחד. חברי המשלחת לדובאי


הצטרפת בגיל 16 לקבוצה. מה הביא אותך להוקי בגיל כזה?

“מגיל ילדות הייתי מחובר לכדורגל ולקחתי חלק במסגרות חוג וחובבים. מה שהביא אותי לענף ההוקי זה טריגר מעניין, הלכתי עם חברים להחלקה על הקרח וידידה שלי הציעה לי להצטרף להוקי. התחברתי מיידית למשחק והצטרפתי לקבוצהץ אני יכול להגיד זאת הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי. מה שהשאיר אותי בהוקי זה הרצון להתקדם בענף והחיבור עם החברים לקבוצה, שאני נהנה איתם בכל רגע יחד”.

עונת הוקי חדשה בפתח. מה המטרות שלך?


“המטרות שלי לעונה הקרובה ברמה האישית – להשתפר בעיקר בהחלקה שלי, שאני מרגיש שהיא לא מספיק טובה ופוגעת לי בביצועים על הקרח. ברמה הקבוצתית המטרה העיקרית היא שנזכה באליפות. אני מתכנן להשקיע כמה שאני יכול בהוקי בשנים הקרובות, כדי להתפתח ולהצליח”.

לאיזה ליגות בעולם אתה מתחבר?

“אני עוקב אחרי ליגת הNHL האמריקאית ועקבתי אחרי ליגת הקיץ בישראל, שבה  החברים שלי שיחקו. כיף היה לראות משחקי הוקי משודרים כאן בטלויזיה?

מתמונת הפרופיל שלך בווטסאפ מובן שיש לך גם חיבור לענף רכיבת האופניים

“אכן, אני התחברתי לרכיבת אופניים בעקבות אבא שלי, שהוא רוכב בעצמו ובעבר השתתף בתחרויות. אבא  דחף אותי לתוך הספורט. את רכיבת האופניים התחלתי לפני שנה וחצי ובזמן העונה הסדירה של ההוקי פחות יצא לי לרכב, אבל כשיש פגרה אני משתדל להכניס שתי רכיבות שטח בשבוע”.

מנצל את המרחב לרכיבות. יוני רוזנבלט במסלול רכיבה מאתגר