כדורגל: הפסד ליגה ראשון לקרית שמונה

הפועל רמת השרון כבשה שער בתוספת הזמן וזכתה בניצחון 1:2 על היורדת מליגת העל, שעד כה לא משכנעת

עירוני קרית שמונה עם הפסד ראשון כבר בתום המחזור השני. הערב התארחה הקבוצה של שי ברדה אצל הפועל רמת השרון, משחק בין שתי קבוצות ששמרו על רשת נקיה במחזור הראשון וחגגו ניצחון. קרית שמונה לא נראתה טוב הערב, ניכר שהקבוצה עדיין לא מחוברת וזהו גם מצב טבעי לקבוצה שכמעט כל סגלה הוחלף בקיץ האחרון.  קרית שמונה הגיעה להרבה מצבי הבקעה, אבל סיומת רעה מנעה ממנה לתרגם זאת לשערים ולסלול דרכה לניצחון. הסיפור הגדול של המשחק הערב – הרפיון בהגנת קרית שמונה, שני השערים הובקעו מצד ימין של המגן נועם כהן וגם לשי בן דוד חלק בהם. שני שערים שספגה הקבוצה התאפיינו ברפיון אדיר.

פתיחת עונה קשוחה. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)


בדקה ה-23 כדור שבעט שוער רמת השרון, עידו שרון, פגע במחצית המגרש של  קרית שמונה בשי בן דוד, שבמקום לעצור את הכדור ולהוציא התקפה, סיפק לריצ’ארד קולה הזדמנות לסדר מסירה על מגש של כסף לחלוץ פיטר אוניקצ’י, שחדר לרחבת קרית שמונה ובעט לרשת וקבע יתרון 0:1 – שהחזיק מעמד עד לדקה ה-71, בה מוחמד אבו רומי המחליף הוכשל ברחבה בעבירה טיפשית של בן רייכרט – מה שתורגם ע”י קרית שמונה לשער בבעיטת פנדל מרגלו של עאיד חבשי, שקבע שוויון 1:1. בתוספת הזמן הגבהת כדור חופשי של רמת השרון ממרחק של כ-30 מטרים מצאה את ראשו של אביאל בן חמו האורח, שהסתנן לרחבה ונגח מכ-12 מטרים לרשת וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:2 לזכות רמת השרון.

לאחר הבקעת השער סטפן אלפרדו פרנסיס, חלוץ קרית שמונה, פגע בדודי תירם ללא כדור, ללא תגובת צוות השיפוט, אך לא מן הנמנע שיועמד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ביום רביעי הבא.

משחק הבית הבא של קרית שמונה ייערך ביום שני, ה-11/9, בו תארח הקבוצה את בני יהודה ת”א.

הרכב קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים)  אסף צור, נועם כהן, עאיד חבשי, שי בן דוד, דודי טויטו, אריאל שרצקי (יאיר מרדכי – 70), אופיר בנבניסטי (אביחי וודג’ה – 34), ג’יאן מרטינס (רוי הראל – 70), כריס אמימי, סטפן אלפרד פרנסיס ורועי זיקרי (מוחמד אבו רומי – 57)

כבש שער, אך ההגנה נראתה רע.עאיד חבשי, בלם קרית שמונה (צילום: שלומי גבאי)