כדורגל: לשמור על הפסגה גם בנתניה

עירוני קרית שמונה תתארח הערב למשחק מסקרן מול מכבי נתניה עם מטרה ברורה: לשמור על המקום הראשון בליגת העל.

עירוני קרית שמונה רוצה להמשיך בתנופה הגדולה, שבה היא מצויה מאז חזרת הליגה לפעילות. אחרי שלושה ניצחונות רצופים ואחרי שכבשה את פסגת טבלת ליגת העל בשני המחזורים האחרונים, יש לעירוני קרית שמונה שאיפות לא לעצור בנקודה הזו. הערב, בשעה 20:00 (שידור ישיר בספורט 3 – ערוץ 53), היא תתארח אצל מכבי נתניה – שמצאה את עצמה גם בצמרת הגבוהה של הטבלה, אך תבוסת ה-4:0 שספגה במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד עצרה אצלה מומנטום. במצב העניינים הנוכחי קרית שמונה מקדימה את מכבי נתניה ב-6 נקודות ושתי נקודות שני משחקים עודפים מפרידים בינה לבין מכבי פ”ת – שעלתה אתמול לפסגת הטבלה.

מכבי נתניה נחשבת עד כה לקבוצת ההתקפה הפוריה בליגה, עם 15 כיבושים ב-6 משחקים – בהחלט אתגר מאוד גדול לשחקני ההגנה של קרית שמונה, שיצטרכו לעבוד קשה מאוד, כדי להצר את צעדיהם של שחקני ההתקפה של נתניה – בראשם מלך השערים הזמני של הליגה, יונס מלאדה – שכבש 5 שערים, ה ושחקן הכנף חן עזרא – שכבש 2 שערים ובישל שלושה נוספים. בשורות נתניה ייעדר בגין הרחקה שחקן ההתקפה הפורה ביותר שלה עד כה, הקשר גבי קניקובסקי – שכבש 4 שערים ובישל שלושה נוספים. לחלק הקדמי של עירוני קרית שמונה צפוי אתגר גדול מול ההגנה הנתנייתית, בראשות השוער הגלילי דני עמוס והבלם ההולנדי קליאן ואן דאר קאפ – הדומה בחזותו לוירג’יל ואן דייק – בלמה ההולנדי של ליברפול האנגלית. עירוני קרית שמונה צפויה לעלות עם אותו הרכב שעלה במשחקים האחרונים, אך מי שיתפוס את מקומו של שחקן ההתקפה יוג’ין האנסה הפצוע, שנעדר במשחק האחרון מול הפועל ת”א בגין הרחקה, קרוב לוודאי שיהיה זה מוחמד שאקר – שעלה כמחליף במחצית השניה של המשחק האחרון והיה גורם מרכזי בכיבוש שער הניצחון. 

שתי קבוצות עם אוריינטציה התקפית ייפגשו הערב בנתניה, קשה להעריך יחסי כוחות בתקופת הקורונה, שבה לא מעט קבוצות חוות עליות וירידות. עירוני קרית שמונה תצטרך לעבוד קשה, כדי להישאר עם מאזן נטול הפסדים. התחזית שלנו: משחק עם יותר משני שערים, שכל תוצאה בו אפשרית.

צריכים אותו חד. לוסיו מרינאו בפעולה במשחק מול הפועל חיפה (צילום: פושקו)