אופניים: נדב רייסברג כובש את פינת “ספורטאי החודש”

כשבועיים לאחר שחתם על חוזה מקצועני ראשון ושבוע לאחר אליפות הארץ ברכיבהן, שמחים לארח את נדב רייסברג לריאיון בפינת “ספורטאי החודש”

צילום (הקלקה על השם תביא לכניסה לעמוד האינסטגרם של הצלמת): שיר פוטוגרפ , נועה טולדו

בעוד כחודשיים נחגוג יום הולדת 17 שנים להיווסדו של אתר “גליל עולה”. למה אנחנו מספרים לכם את זה? כי עד היום הקפדנו, שבמהלך אותה שנה אזרחית לא ייבחרו ספורטאים או ספורטאיות יותר מפעם אחת לפינות המצטיינים שלנו. מה שכן, יש כלל ויש יוצא מהכלל – והיוצא מהכלל הזה הוא רוכב האופניים נדב רייסברג (22), בן קיבוץ דפנה, שרק בחודש מרץ האחרון כבש שוב את פינת “ספורטאי השבוע” שלנו. רייסברג חתם לפני כשבועיים על חוזה מקצועני ראשון בקריירה בקבוצת “israel premier tech. בנוסף, בשבוע שעבר הוא זכה במדליות ארד באליפות ישראל ברכיבה, שנערכה בסביבת קיבוץ אורים, שמצוי במערב הנגב, זה מצדיק להעניק לו את תואר “ספורטאי החודש”. אין כאן שאלה.

עבד קשה כדי להגיע לנקודה הזו



אז אם אינכם מודעים לרקע של נדב רייסברג, תוכלו לעשות זאת ע”י כניסה לריאונות קודמים שערנו כמו. קישורים מופיעים בתחתית הכתבה. נוכל לספר לכם על קצה המזלג, שנדב רייסברג הוא בן קיבוץ דפנה, הגיע לעולם הרכיבה בעקבות אביו, בוריס, שהיה אלוף ישראל ברכיבת כביש בשנת 1987. לאורך השנים זכה באליפויות ארציות ומכאן נסללה דרכו להשתתפות באליפויות בינלאומיות כרוכב עצמאי ובהמשך כרוכב בקבוצת “ישראל סטארט אפ ניישן”, שהוקמה ע”י איל ההון היהודי-קנדי, סטיבן אדאמס. בשנה האחרונה הוא מתגורר בעיר ג’ירונה שבספרד יחד עם חברים לקבוצה, מה שמאפשר לו להשתתף באופן תדיר בתחרויות ברחבי אירופה.

נדב רייסברג על הפודיום בסיום אליפות הארץ



כאמור, לפני שבועיים נדב רייסברג זכה לחתום על חוזה מקצועני ראשוני והוא משתף אותנו בתחושותיו: “חתמתי על החוזה מקצועני הראשון שלי בקבוצה ישראל פריימר טק, שעכשיו אני נמצא בקבוצת הפיתוח שלה. בשבילי זה צעד ענק בקריירה ומפה אני רק שואף לעלות. זה לגמרי אחד מהחלומות הגדולים של כל רוכב אבל יש עוד המון מטרות להשיג, וזה נותן הרגשה שאתה בדרך הנכונה”.

נדב רייסברג מסכם את היום הראשון בטור רואנדה 2022


נדב רייסברג מסכם את עונת התחרויות הנוכחית בסיפוק: “עונה התחרויות האחרונה התחילה טוב מאוד עבורי עם המון מירוצים. בתחילת השנה התחרתי המון עם הפרו ועשיתי עבודה טובה מאוד. עכשיו נכנס לחצי השני של העונה ומלא מוטבציה לקראת זה.  ההופעות שלי באליפות הארץ היו לא רעות. סיימתי במקום השלישי הן במרוץ הכביש והן במרוץ נגד השעון. אני שמח על התוצאות ואופן הרכיבה, אך כמובן ששאפתי לנצח ולרכב עם החולצה של האלוף בשנה הבאה, אבל זה עוד יגיע”.

לסיום, משתף אותנו נדב רייסברג בכוונתיו לעתיד הקרוב: “המטרה העיקרית שלי עוד השנה זה להביא ניצחון בתחרות. בשנה הבאה החלום הגדול שלי הוא לזנק לגראנד טור – שזה מירוץ של 21 ימים. אני מאוד רוצה להשתתף במרוץ דוגמת טור דה פראנס, גירו, וולטה”.

לקריאת ריאיון שערכנו עם נדב רייסברג בפינת “ספורטאי השבוע”, בחודש מרץ האחרון, לחצו כאן

לקריאות ריאיון שערכנו עמו בפינת “ספורטאי החודש”, בחודש יולי 2022, לחצו כאן

לקריאת ריאיון שערכנו עמו בפינת “ספורטאי השבוע”, בחודש נובמבר 2020, לחצו כאן

הפנים לעבר המרוצים היוקרתיים בעולם