כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

כמדי שבוע, כתבה לקראת משחקי קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. מרבית קבוצות הגליל העליון והגולן כבר סיימו את העונה, אך יש כמה שלא – ואנו כאן כדי להפנות זרקור לקראת משחקיהן בסופ”ש הקרוב. מזג האוויר מסרב על שרב ביום שישי ובתקווה שבשבת יהיה טוב יותר, נקווה שהמשחקים יעברו ללא בעיות בריאותיות כתוצאה ממזג האוויר – שנקווה שיאפשר קיום תקין של המשחקים וגם יאפשר לקהל הרחב להגיע בכיף למגרשים.

משחקי יום שישי

האצטדיון בצפת – בשעה 14:00 קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון תארח את הפועל עפולה.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח מכבי קרית חיים. בשעה 16:00 קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תארח את צעירי סכנין.

14:30, כאבול: קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת תנסה להמשיך לשפר עמדות במרכז טבלת הצפון, כשתתארח אצל מ.כ מג’דל כרום שאגור – שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה.

משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

המגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 11:00 קבוצת נערים ב’, שכבר הבטיחה את מקומה בליגת העל, תארח את מ.כ נווה יוסף – שמקדימה בשתי נקודות את הקו האדום ועבורה זהו משחק מפתח על הישארות בליגה. בשעה 13:45 קבוצת ילדים ג’  1 תארח את בני סכנין.

12:30, המגרש הסינטטי בנוף הגליל: קבוצת נערים א’ – שחגגה זכייה באליפות ארצית צפון, תסיים עונה במשחק חוץ מול הפועל נוף הגליל ממרכז הטבלה.

מארחים קבוצה המצויה במאבק הישרדות. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה

ראשון

17:00, שייח דנון: קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת תסיים עונה במשחק חוץ מול מ.כ מעיליא – שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה.

שני


15:00, האצטדיון בנס ציונה: אחרי הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שהבטיחה זה מכבר את הישארותה בליגת העל, תסיים עונה במשחק חוץ מול מכבי ת”א – שמדורגת במרכז הטבלה.

רוצים לסיים גם את הליגה עם טעם טוב. שחקני קרית שמונה חוגגים זכייה בגביע המדינה אמש (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)