רן בגולן

רן אבן דנן מונה למנהל מחלקת הספורט של המועצה האזורית גולן והוא מגיע עם שאיפות רבות לעשייה.

פיקוד חדש במחלקת הספורט של המועצה האזורית גליל עליון. אחרי שנים רבות שבהן ניהל את המחלקה ביד רמה יאיר נירון – בעבר מאמן כדורסל מצליח במחלקות הנוער של הגולן והגליל העליון, תופס פיקוד על המחלקה רן אבן דנן, בן 41 מקיבוץ שדה נחמיה, נשוי ואב לשלושה, שאחרי קצת יותר משנה בתפקיד מנהל מועדון ההוקי קרח של צעירי מטולה – תפקיד שאליו הגיע לאחר 9 שנים רצופות בעמותת הספורט גליל עליון כמאמן שחייה, כרכז ענף השחייה ואפילו כמאמן כדורמים בקבוצות נערים משך שנתיים, מגיע אל התפקיד החדש בגולן להמשיך את העשייה של יאיר נירון – שמונה למנהל הקהילה בקיבוץ אורטל.

מגיע עם הרבה אתגרים לתפקידו החדש. רן אבן דנן



רן אבן דנן שיתף בתחושותיו נוכח המינוי: “אני מאד מתרגש להצטרף למרכז הקהילתי גולן. קבלו אותי בחיבוק חם והתחושה שלי מהרגע הראשון שלי פה שמצאתי לי בית. יש פה הון אנושי נדיר, בצוות ובכל מי שהספקתי להכיר, יש כאן תשתית טובה, אנשים שאוהבים, רוצים ומשקיעים בספורט ואני בטוח שניצור יחד תוכניות ונרקום חלומות. אני רוצה להודות ליאיר נירון – שהצעיד את המחלקה הזו קדימה בשש שנים האחרונות, תרמת המון והבאת את הספורט הגולני להשגים מרשימים הגדלת את ההון האנושי והכל במקצוענות. המון בהצלחה לך בניהול הקהילה באורטל”.

מסיים תקופה עם הרבה עשייה. יאיר נירון (משמאל) יחד עם בנו



לתפקידו החדש מגיע רן אבן דנן חדור מוטיבציה ואנרגיות: “המטרות שלי הן בכמה פרמטרים – לשמר את הצוות המעולה, העצמת הרישתיות בספורט בגולן,  מציאת אנשי מפתח בכל ישוב אשר רואים את עצמם שליחי הספורט בישובים., העצמה של הענפים הקיימים וחיזוקם, בחינה של ענפים נוספים שיחברו למחלקה. כחובב תיירות ספורט, למצב את הגולן כמקום המושלם לספורט. מחנות אימונים ותחרויות ספורט ברמה לאומית ובין לאומית, לעשות כמה שיותר שיתופי פעולה עם מחלקות ספורט בצפון, מציאת שותפים לדרך ולראות איך מחברים חלומות משותפים והולכים יחד”.

רן אבן דנן סיפר בהרחבה על עצמו ועל היעדים שלו בתפקידו החדש, בראיון שהעניק לתוכנית הספורט “הכדור הצפוני” ברדיו ארץ הגולן, בהנחייתם של סיני משה רובינשטיין, ענאן עמאשה ועדי גור. להאזנה הקליקו כאן ועברו לדקה 35:30 . 

שיתופי פעולה – הדרך הטובה ביותר להצליח. רן אבן דנן לצידה של גילה רון סעדה מעמותת “ברק בעיניים”