כדורסל גברים: חופשיים ליהנות לפני הפלייאוף

הפועל גליל עליון תארח למשחק ליגה את הפועל חולון – יריבתה בפלייאוף. יש לנו את כל הסיבות לצפות למשחק משוחרר, ללא הגנות קשוחות

*. תקצירי הוידאו המצורפים לכתבה הופקו ע”י דוברות מנהלת ליגת העל וערוץ הספורט
*. צילום סטילס: גיל נוימן

מזג אוויר שרבי מצפה לנו היום, אבל לשוחרי הכדורסל בגליל העליון זוהי דווקא סיבה למסיבה. מדוע? מי שיגיעו לצפות במשחק בין הפועל גליל עליון להפועל חולון, שיחל בשעה 14:00, באולם “הפיס” הממוזג בכפר בלום, יוכלו לשלב לפני ו/או אחרי טבילה בירדן או שייט קייאקים מהנה בקייאקי כפר בלום. מי שיישארו בבית במזגן יוכלו לצפות במשחק בשידור ישיר בערוץ מספר 58.

יש יותר טוב מזה לפני המשחק? שייט קייאקים בקייאקי כפר בלום


כך או כך, מדובר במשחק בין שתי קבוצות שייפגשו בקרוב לסדרת רבע גמר הפלייאוף בשיטת הטובה מחמישה משחקים, כאשר לחולון יתרון ביתיות. הקשיחות שצפויה לאפיין את סדרת הפלייאוף לא צפויה להשתקף היום על הפרקט, מאחר והמשחק לא קובע דבר לקבוצות מבחינה טבלאית, כך שבשתי הקבוצות אנו צפויים לראות רוטציה הרבה יותר רחבה של שחקני הסגל והגנות הרבה יותר משוחררות – מה שנותן לנו לצפות למשחק עם סקור גבוה. בשני המשחקים שנערכו בין הקבוצות העונה, כל קבוצה שמרה על הבית שלה והייתה עדיפה על יריבתה. גליל ניצחה 66:86 בסיבוב הראשון, חולון ניצחה 73:83 בסיבוב השני.

הפועל גליל עליון מנצחת 66:86



הפועל חולון רשמה למשחק חמישה שחקנים זרים. הגארד, סי ג’יי האריס, ייעדר בגין פציעה. שלושה מהזרים של חולון היו שותפים לזכייה באליפות המדינה ולהצלחה הגדולה בצ’מפיונס ליג בעונה שעברה – הרכז ג’ו רגלנד והפורוורדים היידן דלטון וכריס ג’ונס, הם גם שחקני עוגן בקבוצה, בעוד ששני הזרים הנוספים – שחקני הפנים ג’אבין דלרויה ומרווין ג’ונס, די מאכזבים העונה. חולון תנצל את הסיטואציה כדי להכניס לעניינים את שחקן הרכש החדש שלה, נתנאל ארצי – ששיחק העונה בהפועל אילת. בהחלט יהיה מעניין לראות אותו במ’אצ אפים מול הקפטן הגלילי, נמרוד לוי.

הפועל חולון מנצחת את גליל עליון 73:83


עוד מאצ’ אפ מעניין שצפוי בחלקים מהמשחק הוא בין מובילי הכדור החולונים, ג’ו רגלנד וניב משגב לבין המקבילים מהגליל – איתי מושקוביץ, רועי הובר ודיישון בוקר. לווין לנגסטון וברייס וושינגטון יש פוטנציאל למשחק טוב מול שחקני הפנים הלא משכנעים של חולון. הזדמנות טובה גם לשחקנים מהסגל הרחב שפחות באו עד כה לידי ביטוי במספרים כמו הרכז רון כהן והפורוורד יהל מלמד לעשות משחק טוב ולהגיע בפוזיציה טובה יותר למשחקי הפלייאוף.

ברק פלג, מאמן הגליל, התייחס למשחק: “אנחנו משחקים בבית ואנחנו תמיד אוהבים להיות בבית, כי אנחנו מרגישים פה ביטחון. אנחנו רוצים להביא לפה כמה שיותר משחקים שעוד נשארו ולטעום עוד ועוד מהעונה הזו. המשחק בשישי בצהריים ויהיו פה המון אוהדים שיתנו לנו אווירה ביתית וזה כבר משהו שמדליק את הקבוצה. יש לנו מחויבות לאלו שבאים ומשקיעים תמיד, ולכן אנחנו מתייחסים למשחק הזה ברצינות”.

הזמן שלו לבלוט. רון כהן