חצור: ישראל צמח זכה בתואר העובד המצטיין

מנהל אגף התברואה וחזות היישוב זכה בתואר יוקרתי. על כך בהרחבה, בכתבה זו

אגף התברואה וחזות יישוב בחצור הגלילית לא נח לרגע. בשבועות האחרונות הושלמו עבודות הגיזום מסביב לכל היישוב, שתילות פרחים בגנים ובכיכרות, הוספת פסלים חדשים והקמת מתחמי גזם נוספים לשירות התושבים.

בראש “סיירת חזות העיר” של חצור עומד ישראל צמח, שזכה לאחרונה בפרס מצטיין המועצה וזכה לתשורה בטקס יום העצמאות. צמח (37), מנהל אגף חזות העיר ויליד חצור, מסביר שבשבילו מדובר לא רק בעבודה. “אני קורא לזה שליחות”, מסביר צמח. “לי חשוב שהיישוב שבו נולדתי, גדלתי והילדים שלי מתגוררים בו יהיה נקי ויפה. באף מקום אחר לא הייתי נותן ומשקיע את מה שאני עושה בחצור. כיף לי לראות את כל האנשים הטובים והחמים של חצור, בשבילם אני פועל”.

יש שכר לעבודה מאומצת. ישראל צמח ובת זוגו



אגף חזות העיר של חצור חידש בשנה האחרונה את מערך פחי המחזור הכתומים ברחבי הישוב. בנוסף, השלימו באגף את בנייתו של מרכז לטיפול ופינוי גזם והוציא לדרך פיילוט שמספק מענה לפינוי פסולת בנייה באמצעות שקים מיוחדים שהופקו לשם כך.

לאחרונה נרכשה משאית טיאוט ובקרוב גם יירכש מנוף חדיש לפינוי גזם. “מדובר בשירות לתושב”, הוסיף צמח. “אנחנו באגף החזות מתחזקים, עובדים בגינון, מפנים גרוטאות, דואגים לניקיון השוק ועוזרים לאבלים בכיסאות ושולחנות”.

צמח מסכם: “בעיניי זו הכרת הטוב. מוטו שהוא מאוד חשוב בעיניי. יש כאלה אנשים שהזיכרון בוגד בהם ולא מחזירים באותו מטבע. אני זוכר בדיוק מי נתן ועוזר לי”.

צוות מסור ומחויב. סיירת אגף חזות היישוב