כדורסל גברים: הכריש מדפנה מצטרף להפועל גליל עליון

איש העסקים זוהר לבקוביץ’, שמוכר מתוכנית הטלויזיה “הכרישים”, מונה לנשיא החדש של הפועל גליל עליון. פרטים נוספים בכתבה.

הבחירות לנשיאות המדינה ייערכו בחודשים הקרובים, אבל בהפועל גליל עליון לא מחכים כל כך הרבה זמן והבוקר הודיעה הנהלת הקבוצה באופן רשמי על מינוי נשיא לקבוצה – איש העסקים זוהר לבקוביץ’, שמוכר לרבים מתוכנית הטלויזיה “הכרישים”. זוהר לבקוביץ’ (49), בן קיבוץ דפנה, עבד בנעוריו ברפת ובבריכת הדגים בקיבוץ ולאחר השירות הצבאי נכנס לעולמות הפרסום, ההייטק והשקעות בתחום ההון-סיכון. לבקוביץ’ חתום על אקזיט של מכירת חברת הפרסום אמובי, שנמכרה בשנת 2012 לחברת סינגטל הסינגפורית בתמורה לכ-340 מיליון דולר. לבקוביץ’ היה אורח הכבוד של הפועל גליל עליון במשחק מול הפועל עפולה.

בהנהלת הפועל גליל עליון התייחסו באופן רשמי למינויו של לבקוביץ’ לנשיא: “קבוצת הפועל גליל עליון שמחה על הצטרפותו של זוהר לבקוביץ כנשיא המועדון וספונסר מרכזי. זוהר הוא יזם ישראלי מהבכירים בעמק הסיליקון, ומשתתף כמשקיע בתוכנית הכרישים. כמי שגדל בקיבוץ דפנה, הוא אוהב ומחובר לגליל עליון, ובחר לתמוך ולהשקיע בקבוצה במטרה להחזיר את הקבוצה לימיה הגדולים בליגת העל. החיבור של זוהר למועדון ולערכיו הוא טבעי, והוא מתכנן לתרום מהידע והניסיון שלו גם בקהילת הגליל העליון הרחבה”.

נשיא חדש לקבוצה ותיקה. זוהר לבקוביץ’ ובנו בטקס הדלקת נרות במוצאי השבת האחרונה, לפני המשחק מול הפועל עפולה (צילום: גיל נוימן)