כדורגל: קרית שמונה לא מרימה ידיים

עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את בני ריינה ומותירה לעצמה סיכוי להישאר בליגת העל

עירוני קרית שמונה לא תיפרד מליגת העל מחר לאחר משחקה של הפועל ת”א מול בני סכנין, זאת לאחר שניצחה 1:2 את משחק החוץ מול בני ריינה, שמצמצם את הפער מהפועל ת”א לשתי נקודות ומשחק עודף. אם הפועל ת”א תנצח במשחקה, היא תחלוף על בני ריינה שתדורג במקום ה-12 ומקדימה את קרית שמונה ב-4 נקודות, כל זאת כשנותרו 6 נקודות בקופה.

סלובדאן דראפיץ ערך היום רענון משמעותי בהרכב הקבוצה. ללא שני שחקני ההתקפה הבולטים של הקבוצה, איתמר שבירו ומוחמד שאקר – שאת מקומם תפסו איוואן בכר וסנין סבאי, אך גולת הכותרת של הרענון הגיעה מחוליית הקישור, שם ניתן היה למצוא בהרכב את אריאל שרצקי ורוי הראל. הבלם אופיר בנבניסטי שב להרכב על חשבונו של איתי בן שבת.

דווקא לאחר מחצית ראשונה אנמית, הגיעה לה מחצית שניה מרשימה ותכליתית מצידה של קרית שמונה, שהכניסה בפתיחת המחצית לשדה המשחק את איתמר שבירו ומוחמד שאקר במקומם של איוואן בכר ורוי הראל.

עלה כמחליף במחצית השניה. איתי בן שבת (צילום: שלומי גבאי)


בדקה ה-53 מסירה מצוינת של ג’יאן מרטינס מצאה את סנין סבאי בתוך הרחבה וזה בעט לרשת – 0:1 לקרית שמונה.

היתרון של קרית שמונה החזיק מעמד 4 דקות בלבד, עד אשר הגבהה של נא’אל חוטבה מצאה את ה”אקס” שלומי אזולאי, שבעט מהרחבה לרשת וקבע שוויון 1:1.

בדקה ה-71 נגיעת יד של חוטבה ברחבה, הביאה לפסיקת בעיטת פנדל שאותו תרגם עאיד חבשי לכיבוש שער יתרון 1:2.

ריינה המשיכה לא להיות מדויקת ובדקה ה-80 שער מתוצרת מלך השערים, איתמר שבירו, שעלה כמחליף בפתיחת המחצית השניה וגמל לדראפיץ עם שער מרשים בבעיטה מכ-28 מטרים לרשת, שער שסלל את דרכה של קרית שמונה לניצחון 1:3, שבוע לפני משחק העונה של הקבוצה מול הפועל ת”א באצטדיון בלומפילד.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק: דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן (איתי בן שבת – 58), עאיד חבשי, אופיר בנבניסטי, זיו מורגן, אריאל שרצקי (ידין לוגסי – 68), ג’יאן מרטינס, רוי הראל (מוחמד שאקר – 46), רועי קהת, סנין סבאי ואיוואן בכר (איתמר שבירו – 46).

עוד לא אבדה תקוותם. שחקני קרית שמונה מחויכים