צפת: אותר ילד בעל סיכון גבוה, שנעדר מביתו

עבודה מאומצת של משטרת ישראל ומתנדבי ארגון ידידים הביאה לאיתורו

הבוקר (רביעי) התקבל בתחנת משטרת ישראל בעיר צפת דיווח אודות ילד קטן, בעל סיכון גבוה, הנעדר מביתו מזה מספר שעות. עם קבלת הדיווח פנו במשטרה למנהלי סניף צפת בארגון ידידים, בבקשת סיוע מיידי של צוותי מתנדבים ואמצעים, לסיוע בסריקות נרחבות, כיוון שעלה חשש לשלומו ובריאותו של הילד. עם קבלת פרטי האירוע, עדכנ הנהלת הסניף את היחידה לאיתור נעדרים של ידידים, ובמקביל, הועברה הודעה דחופה למתנדבי סניף צפת, באמצעות קבוצת החירום, לבוא ולסייע בחיפושים. צוות מתנדבים, בראשות מנהל הסניף – אריה ניסילביץ’, וסגנו – צביקי גליקסברג, הגיעו לנקודת החפ”ק המשטרתי, עברו תדריך ויצאו יחד עם מתנדבים נוספים לחיפושים בשטח שהוגדר עבורם.

במהלך החיפושים פעלו הצוותים באזורים שונים ובשיתוף פעולה ומידע עם משטרת ישראל. בין היתר השתמשו המתנדבים ברחפן, שסרק מלמעלה אזורים נרחבים. לאחר כשעתיים של חיפושים התקבל מידע, באמצעות איכון הטלפון הסלולרי של הנעדר, אודות מיקומו המשוער. צוותי מתנדבי ידידים וכוחות המשטרה הגיעו יחד לאזור, והצליחו לאתר את הילד, כשהוא בריא ושלם.

אריה ניסילביץ’ מספר: “הבוקר פנו אליי מתחנת המשטרה בעיר בבקשת סיוע לאיתור ילד נעדר בסיכון גבוה. מיד התארגנו, ויצאנו צוות מתנדבים לנקודת החפ”ק. אחד המתנדבים, שניאור נבון, הביא עימו רחפן, ובאמצעותו סרקנו אזורים נרחבים. לאחר שעתיים של חיפושים, ובשיתוף פעולה ראוי לשבח עם משטרת ישראל, הצלחנו לאתר את הילד בריא. הילד נראה במצוקה, ומעט מבולבל מהמתרחש, חיבקנו והרגענו אותו שהכל בסדר. כאן המקום לשבח את ההתגייסות של מתנדבי הסניף לסייע באיתור הנעדר. זו הצלת חיים ועזרה לזולת מהמעלה הראשונה”.

בארגון ידידים מודים לכל המתנדבים המסורים שהשתתפו בחיפושים, בניהם: אריה ניסילביץ’ – מנהל סניף צפת, צביקי גליקסברג – סג”מ הסניף, שניאור נבון ונריה חסידים.

תמיד על המשמר. אנשי ארגון ידידים