כדורגל: תיקו לקבוצות הקריה, ניצחון לנערי מרום הגליל

שלושה משחקים בגזרת מחלקות הנוער נערכו היום. רשמים מהם בכתבה זו

יום של כדורגל בגזרת קבוצות הגליל העליון. שתי קבוצות ממחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה וקבוצה אחת ממחלקת הנוער של הפועל מרום הגליל התייצבו למשחקים. בכתבה זו נפנה זרקור לכל אחד מהם.

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה אירחה בשעת בוקר מתקדמת את הפועל באר שבע. שער שכבש מוחמד אבו רומי במחצית הראשונה העניק לקרית שמונה יתרון 0:1, שהחזיק מעמד עד לדקה ה-53 בה הקבוצה האורחת כבשה שער שוויון 1:1. בעקבות תוצאות משחקי היום, הפער בין עירוני קרית שמונה למקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה עומד על 6 נקודות, כשנותרו 9 נקודות בקופה. עידו אלמישלי – קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, מוליכת הטבלה, רשם הופעה בת כ-70 דקות במשחק הניצחון 0:4 של קבוצתו על הפועל רמת השרון.

קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה סיימה את המשחק מול הפועל משגב בתוצאת שוויון 1:1. הקפטן, אוהד וולף, כבש שער בבעיטת פנדל.

קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל סיימה עונה במקום השלישי בטבלת צפון 1 בזכות ניצחון חוץ גדול 0:9 על איחוד אעבלין. שוהם אזרואל – מלך שערי הקבוצה, כבש צמד וסיים את העונה עם 28 הבקעות. גם אור ויטנברג ואושר בן סימון כבשו צמד כ”א. עוד ברשימת המבקיעים: ליאב ג’רבי, עמיחי קקון ושלו תשובה.

מסיימים עונה במקום הראשון בטבלת ההגינות של הליגה. קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל והמאמן, אליאב מלכה