פלאשים בגליל: מארחים באהבה

פינת פלאשים בגליל עם דגש על אירוח של אנשי ספורט בצפון.

תמונת השבוע: זה קורה הערב (רביעי), אחרי שנות זוגיות מרובות, הכדורגלן דניאל טוויזר – אחד משני נציגי הגולן בהפועל פ”ת יישא לאישה את אלמוג בן עזרא. בשבוע הבא תהיה תמונה גם מהחופה. בינתיים נאחל לזוג המאושר המון מזל טוב, הרבה אושר והצלחה בחיים המשותפים.
אירה דולפין – אחת ממאמנות הכושר המובילות והידועות בארץ, הגיעה לחופשה צפונית בכפר הנופש של להבות הבשן. קיבלה את פניה אחת שתמיד בכושר שיא, הסטייליסטית  ענבר יזרעאלי (מימין) – שגם נמנית על צוות האירוח של הכפר והיא גם חברת הנהלה ואוהדת מושבעת של הפועל גליל עליון.
ליה גיל – יוצאת תכניות הריאליטי, השרדות ומאסטר שף וקובי מאור שחקן ואקס השרדות גם הוא ניצלו את החום הכבד של אוגוסט והגיעו ליום התרעננות ובילוי בקייקי כפר בלום. קיבל את פניהם בכבוד ובהדר, אייל גרינוולד – מנהל השיווק של האתר.

כדורגלני קבוצות הילדים של מכבי פ”ת הגיעו למחנה אימונים באכסניית כפר בלום – ונהנו מכל רגע של אירוח באכסניה, המנוהלת ביד רמה ע”י הדס מנור. התמונה שצילם המאמן שובל דלראה מדברת בעד עצמה.
זהבי זה מותג חזק בכדורגל הישראלי, אבל לא רק בזכות הגולים שכובש ערן. הנה לכם שני זהבים שהתקבצו לתמונה אחת, שמשפיעים רבות על הכדורגל הישראלי מהזווית שלהם: איש התקשורת, השורד לשעבר – רז זהבי והמנהלת המסורה של קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה – ימית זהבי, שנפגשו לפני המשחק שזהבי שידר בין קבוצות הנוער של מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה.
אותה ימית זהבי דאגה יחד עם גולן מועלם – מנהלה המסור של מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, שביקור המנהלים המקצועיים של הנבחרות הצעירות – יילס חוס ועוזרו בוני גינצבורג, באימון של קבוצת הנוער של קרית שמונה, יזכה להכנסת אורחים מכובדת. 
מקוז’יקרו ללברון, ענבר לברון – קפטנית קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון בכדורסל, הדרימה יחד עם חברות משכבר הימים ממחלקת הנשים של הגליל בכדורסל, עינת קורן ואמה רוזנסטון, לטיול שטח באזור ים המלח.
גל קאלו – מנהל האתר שלנו בדימוס, שהוא מבעלי רשת E.M.S פלוס בקרית שמונה וראש פינה, נצפה בשבוע שעבר באגמון החולה מתענג על שייק בריאות צונן.
הכדורגלן ישי בוזורגי התחיל פרק חדש בקריירת המשחק שלו – מעבר לקבוצת הבוגרים של הפועל עפולה, שם משחק אחיו, אלון. את ישי ליוו למעמד החתימה הסוכנים זיו שטרנברג ואריאל בוזורגי – האח הגדול של אלון וישי. בהזדמנות זו נאחל לבוזורגי’ס המון הצלחה.