כדורגל: עוד נקודה לאוסף

עירוני קרית שמונה סיימה את דרכה בגביע הטוטו עם תוצאת שוויון 1:1 במשחק מול בני סכנין, שעלתה לשלב הבא, לאחר שהמשחק כמעט ולא התקיים בגלל חשש מקורונה.

עירוני קרית שמונה כבר ידעה מקרים שמשחקים שלה בוטלו, במעט הפעמים שזה קרה מזג האוויר היה הטריגר. הערב משחק גביע הטוטו מול בני סכנין עמד בסימן שאלה – ולא בגלל מזג האוויר, כי אם בגלל החשש ששחקני בני סכנין נדבקו בוירוס הקורונה, לאחר שהבלם מארון גנטוס אובחן בשבוע שעבר כחולה מאומת. שחקני סכנין עברו בדיקות ואובחנו כשליליים, אך עד להזמת החשש שחשיפה של אחד משחקני סכנין לחולה מאומת, פתיחת המשחק התעכבה בחצי שעה.

עירוני קרית שמונה התייצבה למשחק הערב, כשהיא יודעת שאין לה סיכוי ריאלי להעפיל לחצי הגמר. בקרית שמונה התייחסו למשחק כאל משחק הכנה נוסף לליגה. קרית שמונה עלתה היום בהרכב עם שינוים בהשוואה למשחקים קודמים, כשהפעם זכו ללבוש את חולצת ההרכב הראשון המגן יובל לוין, הקשר יואב הופמייסטר ושחקן הכנף גיא בן לולו. המחצית הראשונה התאפיינה ביוזמה התקפית משני הצדדים, שלא ייצרה הרבה מצבים מסוכנים. בדקה ה-18 אוסאמה חלאילה האורח החמיץ ממצב קורץ ובעט לקורה.  בדקה ה-42 הגבהת כדור חופשי של אופיר מזרחי מצאה את ראשו של רועי קהת נמוך הקומה, שניצל רפיון בהגנת סכנין כדי לכבוש את השער שהעניק לקבוצתו יתרון 0:1 בתום המחצית הראשונה. במחצית השניה סכנין תרה אחר כיבוש שער שווין ובדקה ה-74 היא באה על שכרה, בעיטה חזקה ומדויקת של אוסמה חלאילה הביאה לסכנין את שער השוויון ה-1:1 המיוחל, עליו היא שמרה עד לסיום המשחק, לאחריו היא חגגה העפלה לחצי גמר גביע הטוטו.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק: דז’וגאס ברטקוס, יובל לוין (דור אלו – 53),  אורי דהן, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון (ניר דרורי – 69), יואב הופמייסטר, סמואל בראון (אדריאן רוצ’ט – 53), רועי קהת, אופיר מזרחי (ידין לוגסי -59) גיא בן לולו (עבדאללה חליחל -69), , לוסיו מרינאו.

שער שלא הספיק לניצחון. רועי קהת (צילום ארכיון: פושקו)