קרית שמונה: פרויקט דבאח עולה מדרגה

היוזמה להקמת מלון ומתחם מסחרי של קבוצת דבאח תופסת תאוצה לאחר פגישה בין הצדדים

לאחר שקבוצת דבאח זכתה במכרז לזכויות חכירה לשטח של 14 דונם בשכונת יובלים בקריית שמונה, תמורת 32 מיליוני שקלים, להקמת מלון ומרכז מסחרי, נפגשו סאלח דבאח וצוותו עם ראש העיר אביחי שטרן והצוות המקצועי להכרות והנעה משותפת של הפרויקט האסטרטגי.

השטח בו זכתה קבוצת דאבח הינו שטח תיירות ומסחר בו יוקמו מרכז מסחרי – שיפעל בו גם סופרמרקט של הרשת בגודל של 7,000 מ”ר, שיהיה הראשון של דבאח בעיר, וכן בית מלון לעידוד התיירות בקריית שמונה והסביבה.כאמור, סאלח דבאח הציע במכרז סכום עתק של כ-32 מיליון ₪ עבור מתחם התיירות החדש שמתוכנן בשער הצפוני של העיר וזכה בשטח המיועד.

ראש העיר בירך את סאלח והכיר לו את החזון והתוכנית האסטרטגית בתיירות, ושיתף שבניית המתחם תהווה עוגן משמעותי, אשר תספק תשתית פנאי ותיירות רחבה עבור תושבי האזור והתיירים הרבים הפוקדים את כביש 99 בכל עונות השנה. ראש העיר ציין כי “אנו שמחים לראות נהירה של יזמים ושחקנים עסקיים למרחב העיר ומוכנים לסייע בכל הניתן על מנת לקדם ולתמוך בהם ובעשייתם כדי לפתח את העיר והאזור”.

הצוות המקצועי ברשות שמע בקשב רב את את התוכנית של סאלח דבאח ובניו עבור המתחם והבטיח שיתוף פעולה פורה ומניב אשר יתמוך ככל הניתן בהצלחת הפרויקט מצד הרשות.היזם אשר הינו הבעלים של רשת הקמעונאות המתפתחת ביותר בשנים האחרונות בירך ושמח על נכונות קריית שמונה לתמוך ביוזמה פורצת הדרך. העלייה על הקרקע בקרוב.נמשיך לטפח כל יוזמה עסקית חברתית וציבורית אשר תקדם את העיר ותתרום למרחב ולתושבי האזור.

רה”ע שטרן, נציגי העירייה ונציגי דבאח בפגישה