כדורסל: בהפועל גליל עליון יש מקום לכולם

על רקע המתיחות בין אוכלוסיות שונות, בהפועל גליל עליון משקפים מציאות אידיאלית של חיבורים בין אוכלוסיות

*. צילום התמונות: ניר הולנדר

החודשים האחרונים רווים במתיחות ובלא מעט אמוציות בין אוכלוסיות שונות בקרב עם ישראל על רקע עניינים פוליטיים וענייני הרפורמה המשפטית, שמציפים הרבה משקעים ומוציאים הרבה רעלים בין אנשים שחיים באותה מדינה והם שותפי גורל לטוב ולרע בהרבה מאוד תחומי חיים. אין כמו הספורט כדי לקרב בין אוכלוסיות, את זה כל מי שאוהב ואוהבת ספורט יודעים. בשבוע האחרון זכינו לראות עד כמה במועדון הכדורסל של הפועל גליל עליון פועלים הלכה למעשה בכל הקשור לחיבור בין אוכלוסיות שונות בגליל העליון. ניכר לראות זאת בהשתלבות הקבוצות השונות וגם ביציעים.

הכי כיף ביחד. המאמן זיו ברתנא ושחקני קבוצת הקט של קרית שמונה בשנת 2019



אתמול, במשחק קבוצת הגברים מול הפועל אילת. נצפו על הפרקט בעת נגינת ההמנון הלאומי ילדים מקרית שמונה, צפת ורמת הגולן – חלקם חובשי כיפות, לצידם של שחקני הפועל גליל עליון. בסגלה של הפועל גליל עליון, שמייצגת מועצה אזורית האמונה על קיבוצי הגליל העליון, ייצוג של שני שחקנים מקומיים: רון כהן מקרית שמונה ורועי קוז’יקרו מבית הלל. רון כהן הוא דוגמא מצוינת לחיבור אידיאלי בין אוכלוסיה כפרית ועירונית. כשהגיע לכתה ט’ עבר רון כהן ללמוד בתיכון עמק החולה, כשכיפה לראשו. כהן שיתף בעבר בריאיון אצלנו באתר, שהתקבל בצורה נעימה וחברית מהרגע הראשון ע”י חבריו לספסל הלימודים ולקבוצה והנה הוא מתחיל עונה שלישית כשחקן קבוצת הבוגרים.


בשבוע שעבר קבוצת נערים ט’ של המועדון קיימה פעילות משותפת עם תלמידי ישיבת ההסדר בקרית שמונה, שכללה אריזת ארגזי מזון המיועדים לחלוקה לנזקקים. ההרמוניה הייתה מדהימה וניכר היה לראות עד כמה החיבור בין הצדדים מבוסס על אחווה וכבוד. ניתן לראות זאת גם בסרטון שפרסמנו בעמוד הפייסבוק שלנו וגם בתמונות המצורפות.