כדורגל: שוויון דרמטי בבוקעאתא

שער דרמטי של אסעד עמאשה הציל את בני ממב”ע מהפסד במשחק מול בני כאבול, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1

*. צילום וסיוע להכנת הכתבה: ענאן עמאשה

גם עכברי הכדורגל הישראלי הוותיקים ביותר, יתקשו לזכור מתי אי פעם נערך משחק כדורגל בתקופת שעון חורף, שיצא לדרך בשעה 17:00. כך או כך, זו הייתה שעת הפתיחה של המשחק בו אירחה בני ממב”ע את בני כאבול, משחק בין שתי קבוצות שייחלו לניצחון, שיקדם אותן לעבר מרכז הטבלה. המשחק שוחק לאור זרקורים, שהם חידוש משמעותי באצטדיון שבכפר בוקעאתא, כשחשוב לציין: שחקני ממב”ע טרם קיבלו שכר העונה ולמרות הכל נותנים מעצמם מעל ומעבר.

מאות אוהדים ואוהדות תרמו לאווירה טובה



בני ממב”ע הטיבה לשחק, יצרה מצבי הבקעה והרבתה להחמיץ, אך בדקה ה-28 כאבול כבשה שער יתרון 0:1, למרות עבירה שביצע השחקן שכבש. השער שגרם לממב”ע לרדוף אחרי יריבתה עד לסיום המשחק. בדקה ה-75 פגיעה ללא כדור מצד שחקן של כאבול הותירה את הקבוצה האורחת בעשרה שחקנים. ממב”ע הגבירה את ניסיונותיה ההתקפיים ובדקה ה-93 אסעד עמאשה, המצטיין במשחק, הניף את רגל שמאל על מפתן רחבת השער וכבש שער מרשים, שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1. לאסעד עמאשה היה זה שער רביעי העונה.

בעקבות תוצאות משחקי היום, בתום 19 מחזורי ליגה בני ממב”ע מקדימה את הקו האדום ב-9 נקודות.

הרכב בני ממב”ע במשחק: מוהנד עמאשה, עודאי אבו סלאח, רואד שופי, יוסף דרוויש, שאדי אבו שבלי,  גל ארז, סארי ח’אטר, איהם זהוה, אסעד עמאשה, וויאם עמאשה ונאג’י אבו ג’בל

לא התאיישו, למרות ההחמצות המרובות. שחקני ממב”ע