אסתר ביוטי – היופי שלך בידיים טובות

הסגר הסתיים, החגים מתקרבים, זה הזמן להשקיע בלוק ובטיפוח הגוף. אסתר ממן, בעלת סטודיו “אסתר ביוטי”, מסבירה מדוע היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

למעלה מחודש של סגר ממושך גרמו לרבים ורבות מאיתנו להזנחה מסוימת של הלוק וטיפוח הגוף, אבל זהו, זה מאחורינו ובתקווה שאנחנו בדרך אל האור המיוחל, זה הזמן לטיפוח הגוף ולשדרוג הלוק. מה יותר טוב, מאשר לעשות את זה אצל אשת מקצוע מוכשרת עם ידי זהב ועם הרבה לב ונשמה, שמקפידה על הנחיות משרד הבריאות? אסתר ממן, בעלת סטודיו “אסתר ביוטי” ברחוב דן בקרית שמונה – מציעה לנשים, נערות וגברים, מגוון אפשרויות טיפול ובהן: פדיקור עמוק יסודי, ציפורן חודרנית, מניקור ולק ג’ל, איפור, שיער ושעווה. הכל תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול, כפי שמבטיחה, אסתר ממן: “אני מקפידה על עטיית מסכה וכך גם הלקוחות. כמו כן, מקפידה לעבוד עם כפפות. תמיד העבודה היא בפורמט של אחד על אחד, לאחר מילוי הצהרת בריאות, עבודה עם חלון פתוח ותחלופת אוויר, קיימת מחיצת פיברגלס ביני לבין הלקוחה, בטיפולי פדיקור אני מקפידה על מרחק מקסימלי  של כמעט 2 מטר. בכל סיום טיפול אני מחטאת ומעקרת את כל הציוד. לכל לקוחה ערכה אישית של כלים שלא ניתנים לחיטוי. הסטריליות היא מרכיב סופר קריטי ואיני מתפשרת על כך”.

הממלכה של אסתר ממן

אסתר ממן, בת 46 (לדבריה, 26 עם 20 שנות ניסיון), אם לשלושה ובת הזוג של בני, חזרה לבית החם בקרית שמונה לפני כ-9 שנים, לאחר שהתגוררה במרכז הארץ. עם החזרה לקרית שמונה ניהלה צוות במוקד של חברת התקשורת “הוט” בקרית שמונה. לפני כ-6 שנים החליטה אסתר ממן לחשב מסלול מחדש והגיעה לתחום הביוטי – והיא מסבירה מדוע: “כשגרתי בחולון הייתי זו שעושה איפור ולק לחברות. לפני 6 שנים למדתי קורס איפור של ירין שחף ועברתי הכשרות בתחומי הביוטי שבהן אני עוסקת. התחלתי לעשות לק ואיפור לחברות, התגובות היו טובות, חברה המליצה לחברה וכך נוצר ביקוש גדול והבנתי שכנראה זה הייעוד שלי. עם השנים התפתחתי, התמקצעתי והרחבתי את מרחב העשייה שלי. עבדתי לאורך השנים בבית ובאפריל 2020 קיבלתי מתנה מבן זוגי, קליניקה מהממת – ממלכה קטנה לנשים ולגברים. אני טיפוס מאוד חברתי, מתחברת מהר לאנשים. התחום הזה הוא עבורי סוג של תראפיה, הלקוחות עבורי הן הרבה יותר מלקוחות, זו כבר חברות, שיחות עם הרבה עומק. אני רואה רק את הטוב הטוב. עוזרת ללקוחות שלי לראות את הדברים באור.  אני מרגישה שאני מייפה ומרפאת – והכל באווירה טובה, במחירים לכל כיס ובמקצועיות בלתי מתפשרת”.

עד כמה החיבור בין אסתר ממן ללקוחות הוא עמוק, הנה לכם דוגמאות: “אני מאוד אוהבת לשמוח. כשמגיעות אלי כלות או “ילדות יום הולדת”, אני דואגת למוזיקה טובה, לאווירה שיוצרת חגיגה.  אני מאוד מחוברת לעולם של תרבות השפע. הלקוחות עוזרים לי להעצים את זה”.


אז עכשיו, אחרי שהשתכנעתן והשתכנעתם שטיפול אצל “אסתר ביוטי” זה בדיוק מה שאתם צריכים לגוף ולנפש, זה הזמן להתקשר כחמישה ימים לפני מועד הטיפול הרצוי, לקבוע זמן איכות עם אסתר ממן לטיפול מקצועי עם הרבה לב ונשמה. שעות העבודה 09:00-20:00. 

מחכה לכם ולכן עם חיוך גדול. אסתר ממן