כדורסל גברים: דפנה ויסוד רוצות ניצחון ראשון

החל מהשעה 16:30 ייצא לדרך המחזור הרביעי בליגת הכדורסל האזורית. זרקור למשחקים, בכתבה זו.

המחזור הרביעי בליגת “ארץ הצפון” – ליגת היישובים של הגליל העליון, מעבר לפינה. שלושה משחקים בשלושה מגרשים שונים, כאשר המוליכה מתל חי, הקבוצה היחידה בעלת המאזן המושלם, חופשית ממשחקים. אז מה בתפריט? קבוצות שירצו להיצמד למוליכה ואולי אפילו לעקוף אותה, קבוצות שירצו לשפר עמדות בטבלה ושתיים שרוצות ניצחון בכורה העונה. אז כן, אנחנו יודעים שמזג אוויר עושה חשק להישאר על הכורסא בבית עם שמיכה, אבל האולמות מקורים, האווירה חמימה וחוץ מזה: כמה אפשר להיות בבית? אז תבואו.

תמיד כיף ביציעים



16:30, יסוד המעלה: גדות מארחת את ראש פינה. גדות עם מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד מארחת קבוצה עם מאזן של שני ניצחונות והפסד. ראש פינה יודעת, שניצחון יעלה אותה אותה למקום הראשון – לפחות עד שתל חי תשתווה אליה במספר המשחקים. גדות רוצה לעבור למאזן טוב יותר. יהיה מעניין.

18:00, דפנה: הדפנאים, שטרם ניצחו בשלושה מחזורים, יחסרו גם הערב שני שחקנים שהורחקו בעקבות התנהגות בלתי הולמת במשחק מול ברעם. עומדת על מאזן של שלושה הפסדים. דפנה כמהה לניצחון בכורה, אך זו לא תהיה משימה פשוטה מול הקבוצה הצעירה משדה אליעזר – שעומדת על מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד.

19:00, ברעם: נציגת ההר תארח את יסוד המעלה/חולתה, שהפסידה בשני המשחקים אליהם התייצבה. ברעם מגיעה למשחק עם מאזן של שני ניצחונות והפסד אחד, עם שאיפה לשמור על הבית ולשדרג את מעמדה בטבלה.

יכבשו את הפסגה? שחקני ראש פינה