כדורגל: קרית שמונה עדיין בתמונה

ניצחון 0:2 בו זכתה הערב עירוני קרית שמונה במשחק החוץ מול בני סכנין שומר אותה חזק בתמונת המאבק על מקום בפלייאוף העליון.

ערב שמח לקבוצת הכדורגל של עירוני קרית שמונה. הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה זכתה בניצחון 0:2 במשחק החוץ מול קבוצת התחתית של בני סכנין – יממה לאחר שקבוצות מרכזיות במאבק על מקום בפלייאוף העליון ניצחו.

עירוני קרית שמונה התייצבה למשחק הערב בסגל מלא, למעט חסרונו של המגן אמיר בן שמעון, שאינו שחקן הרכב קבוע, שריצה עונש הרחקה. לשער חזר השוער דז’וגאס ברטקוש, שנעדר מהמשחק מול הפועל באר שבע, בגין ריצוי עונש הרחקה. במשחק צפה מהיציע מרקו בלבול – שמונה לעוזר המאמן בנבחרת הלאומית.

אחרי מחצית ראשונה ירודה ברמתה ובלי מצבים מסוכנים ליד השערים עלתה עירוני קרית שמונה למחצית השניה באנרגיות טובות יותר. בדקה ה-51 הגבהת קרן מצוינת המשיכה לנגיחה של לוסיו מרינאו, שהנהדפה מקו השער ע”י איהב גנאים. בדקה ה-54 פריצה של מוחמד שאקר באגף הסתיימה בהגבהה לראשו של יוג’ין האנסה – שנגחה ממטרים ספורים לרשתו של קנדיל והעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1. המשחק המשיך להתנהל בעצלתיים, אך בדקה ה-87 קרית שמונה סגרה עניין, מהלך שהחל ברגליו של יוג’ין האנסה התגלגל עד לאופיר מזרחי המחליף, שממצב נוח ברחבה לא התבלבל וכבש שער ליגה ראשון העונה וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:2. לא משחק גדול של קרית שמונה, אך יעיל מאוד מבחינה הגנתית ותכליתי מבחינה התקפית.

לאור ההפסד של הפועל באר שבע הערב 1:0 להפועל ת”א, קרית שמונה מוצאת את עצמה כעת במרחק נקודה אחת מהמקום השישי, בו מדורגת הקבוצה הדרומית, ובמרחק של שתי נקודות ומשחק חסר ממכבי נתניה – שמדורגת במקום החמישי בטבלה. ביום רביעי מצפה לקרית שמונה “משחק עונה” ביתי מול מכבי פ”ת, שמדורגת במקום הרביעי ומקדימה אותה ב-4 נקודות.

הרכב עירוני קרית שמונה (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת (מייקל אמנגה – 89), מוחמד שאקר (אופיר מזרחי – 82), לוסיו מרינאו (עבדאללה חליחל – 80) ויוג’ין האנסה. 

שמחים ומאושרים. שחקני עירוני קרית שמונה