השגרירים: חטואל, עבודי ומרעי באו חדים

3 כובשים מקרב שחקני הגליל העליון הפזורים ברחבי הארץ. מה עשו יתר “השגרירים”? על כך, בכתבה הבאה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, במהדורת אמצע שבוע עם זרקור על משחקי המחזור האחרון בליגות השונות. אז מדוע חיכינו עד היום? מסתבר שהיה שווה, הצלחנו לתפוס שער של אחד מ”השגרירים”, ששיחק רחוק מהבית. אז מה בתפריט? שלושה כובשים, שחקן שהחמיץ פנדל, שחקן שהורחק, שוער שספג שלישיה לא צפויה ועוד ועוד. מתחילים בסקירה.

ליגות בכירות

רותם חטואל (חצור) שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, עלה כמחליף בדקה ה-55 של משחק הניצחון 0:1 מול מ.ס אשדוד וכבש את שער הניצחון בדקה ה-79.

אורי דהן (ראש פינה) בלם בית”ר ירושלים, היה שותף מלא לניצחון 3:6 על מכבי נתניה.

נאור עבודי (קרית שמונה) מגינה השמאלי של הפועל נוף הגליל, רשם הופעה מלאה ואף כבש שער בדקה ה-35 של המשחק מול “האדומים” אשדוד, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1, לאחר שאשדוד השוותה בשלהי המשחק.

דני עמוס (כפר בלום) שוערה של מכבי פ”ת, רשם הופעה מלאה במשחק בו קבוצתו הפסידה 3:0 לעירוני טבריה.

אמיר רוסתום (ריחנייה) מגינה השמאלי של מכבי אחי נצרת, רשם הופעה מלאה במשחק מול “האקסית”, בני יהודה ת”א, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

ה”אס” של הדרום. רותם חטואל



ליגה א’

עמיר אבלס (מטולה) הקשר והקפטן של הפועל הרצליה, מוליכת המחוז הדרומי, רשם הופעה בת 88 דקות במשחק מול עירוני אשדוד, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1. בשלהי המשחק החמיץ השחקן בעיטת פנדל.

טל ויגדרוביץ’ (קרית שמונה) קשרה של מכבי אתא/ביאליק, רשם הופעה בת 55 דקות במשחק ההפסד 2:1 למוליכה, צעירי כפר כנא, בו ספג כרטיס אדום.

ישי בוזורגי (קרית שמונה) חלוץ בית”ר ת”א/בת ים, רשם הופעה בת 10 דקות במשחק הניצחון 0:5 על בני אילת.

כמעט שער ניצחון. נאור עבודי



ליגה ב’

לניצחונה של הפועל עירוני כרמיאל 0:1 על בני ממב”ע היו שותפים שלושה “שגרירים”: החלוץ שחף ספיר – שרשם הופעה בת 83 דקות, שחקן הכנף אלמוג בוים (קצרין) – שהוחלף בדקה ה-60 בקשר אהוד מערבי (חצור).

מעיין אורון (כפר בלום)  – מגינה השמאלי של הפועל עראבה, היה שותף מלא לניצחון 2:4 על אחווה כפר מנדא.

ליגה ג’

יזאן מרעי (חורפיש) – ערך הופעת בכורה מצוינת בחוליית הקישור של עירוני אריאל, כשרשם הופעה מלאה במשחק מול קבוצת הצמרת של בני הרצליה, שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2, כשמרעי חתום על אחד מהשערים שכבשה קבוצתו.

בכורה מוצלחת. יזאן מרעי