כדורסל גברים: לכיתת קש”ת באהבה

כדורסלני הפועל גליל עליון הגיעו לפעילות עם כיתת קש”ת בתיכון עמק החולה

שחקני הפועל גליל עליון מעודדים משני ניצחונות הליגה האחרונים, עצרו הבוקר את שגרת האימונים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב, וערכו פעילות משותפת עם ילדות וילדי כיתות “קשת” בבית הספר “עמק החולה” בכפר בלום. במהלך המפגש ערכו השחקנים והתלמידים פעילויות בתחנות, שכללו היכרות ומשחקונים קצרים. בסיום הפעילות התחלקו השחקנים והתלמידים לקבוצות ושיחקו משחק כדורסל משותף.

מאמן הקבוצה, ברק פלג: “כל מפגש כזה עם ילדות וילדי הקהילה שחיה כאן הם ניצחון, לא כל שכן עם הילדות והילדים המקסימים שפגשנו היום.”מנהלת כיתות קשת, לילך אלקולומברי, שהיא גם אוהדת הקבוצה מסרה את הערכתה: “תודה גדולה לשחקנים ולכל הצוות הנפלא של הקבוצה, נהננו מכל רגע.”יו”ר המועדון טמיר אברהמס: “מבחינתו כהנהלה, המנדט שניתן לנו הוא קודם כל חינוכי. השחקנים מבינים שקהילה שלמה עומדת לצידם ותומכת בהם”.

מכירת כרטיסים למשחק מול מכבי ת”א (ראשון, 21:00), תצא לדרך ביום רביעי, בשעה 10:00. המכירה תתבצע באתר בלבד ועד גמר המלאי. מחירי הכרטיסים – 90 שח למבוגר ו-60 שח לילד עד גיל 18. (בהצגת ת.ז. של ההורה בכניסה לאולם. לא תתפאשר כניסה לאירוע למי שגילו מעל 18 ורכש כרטיס ילד). ניתן לרכוש עד 5 כרטיסים בכל רכישה. כרטיסי מנוי באתר האינטרנט “איוונטר”

כרטיסים למשחק באתר הרשמי הפועל גליל עליון

נהנים ביחד. שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי והניהולי והתלמידים