גם הסגר לא עצר את האהבה לכדורסל

עידו נודל מכפר סאלד נבחר למצטיין שכבת הקט סל של הפועל גליל עליון בחודש ספטמבר האחרון. שמחים להעניק לו את תואר “ספורטאי החודש”.

כבר חמישה שבועות שפעילות אימוני הספורט בענפים שונים מושבתת כמעט באופן כליל לקבוצות ספורט צעירות, ובעוד שיש ספורטאים צעירים שהסיטואציה גורמת להם להתמגנט למסכים ולבטלות כאלה ואחרות, יש גם את אלה שעושים את המקסימום כדי לשמור על מסגרת גם בתקופה הזו ולא נותנים למגבלות לפגום בחדוות העשייה ובאהבה שלהם לספורט – אחד מהם הוא עידו נודל, בן 10.5 מכפר סאלד, שחקן קבוצת קט סל עלי גבעה של הפועל גליל עליון – שנבחר בחודש שעבר למצטיין החודש של שכבת הקט סל וכעת הוא נבחר ל”ספורטאי החודש” שלנו.

מחכה לשוב לשחק באולם יחד עם החברים



כשביקשנו מזיו ברתנא – המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה של הפועל גליל עליון, שמשקיע מזמנו וממרצו בתקופת הסגר ובתקופה הזו בקיום פעילויות מקוונות לשחקנים הצעירים, לבחור בספורטאי מצטיין הוא בחר בעידו נודל מהסיבות הללו: “עידו נבחר לשחקן המצטיין בקטסל לחודש ספטמבר, בזכות ההתמדה, ההשקעה והמנהיגות שלו על המגרש מפתיחת השנה ובהמשך בזום. עידו מגיע כל אימון לעשות את הכי טוב שלו ולעשות עוד צעד קדימה בפיתוח היכולות שלו”.

כבר ארבע שנים שכדורסל תופס מקום מרכזי בחייו של עידו נודל, שבעונה שעברה זכה לטעום ממסגרת ליגה במדי קבוצתו. למרות שהעונה הסתיימה בשלב מוקדם, עידו נודל מוצא את נקודות האור: “כדורסל זה משחק מעניין, אני אוהב לשחק ולהתאמן. העונה שעברה היתה טובה מבחינה קבוצתית בגלל שהקבוצה היתה מגובשת מבחינה חברתית. אני מרוצה מהשיפור שלי באימונים. התחזקתי מבחינה גופנית. כמובן שאני פחות מרוצה מכך שהתבטלו אימונים בגלל הקורונה והעונה לא נערכה בהתאם למה שתוכנן”.

קולע לסל בשבילי הקיבוץ



בתקופה המאתגרת הזו עידו נודל מקדיש אקטסרות של זמן ועבודה: “אני מקפיד ללכת בכל יום למגרש ולהתאמן לפחות שעתיים ביום, אני משתתף באימונים בזום. יש לי מטרה להיות שחקן מרכזי ואני רוצה שהקבוצה שלנו תצליח למקסם את היכולות שלה, לכן חשוב מאוד לעבוד גם בתקופה הזו”. גם בשעות הפנאי המרובות מוצא עידו נודל זמן לעשות ספורט: “אני אוהב לרכב על אופניים. בשבתות אני רוכב עם סבי, עמרם, בחיק הטבע הגלילי, אנחנו נהנים מכל רגע”.

עידו נודל אמנם רק בן 10.5 ויש לו עוד דרך ארוכה לעשות בכדורסל, אך כבר עתה הוא מצא לעצמו ספקי השראה, שבעקבותיהם ירצה ללכת:  “הגדול מכולם הוא  מייקל ג’ורדן. אמנם לא ראיתי אותו משחק, אבל נחשפתי לפועלו והוא הביא לכדורסל מימד עצום של הישגיות ותחרותיות. אני מאוד מתחבר גם לדני אבדיה, שבעבודה קשה ובלי קיצור דרך הגיע עד לשערי ה-NBA ועושה רושם שגם שם הוא יעשה דברים גדולים”.

מצא מודלים מרתקים לחיקוי