קרית שמונה: קב”ט העיר המיתולוגי הלך לעולמו

ידידיה פרוידנברג הלך לעולמו בגיל 72.5, לאחר מאבק במחלה קשה. הלוויתו תיערך היום

עיריית קרית שמונה מודיעה בצער רב על לכתו מאיתנו של ידידיה פרוידנברגר קב״ט העירייה המיתולוגי של עיריית קריית שמונה.בן 72.5 היה במותו.ידידיה שימש קב”ט העיר משנת 1987 ועד צאתו לגימלאות בשנת 2016.היה קב”ט מוערך מאוד וביצע את עבודתו בתקופה לא פשוטה תוך סיכון חיים בשל המצב הביטחוני ששרר אז בעיר.ראש העיר, סגניו, מנהלי האגפים ועובדי העירייה משתתפים בצער רעייתו פלורנס, ילדיו מירב, נתן, דיקלה ושלהבת ומחבקים את המשפחה.הלוויתו של ידידיה תתקיים היום עום שני 19.12.22 בשעה 13:00 בבית העלמין בקריית שמונה.המשפחה יושבת שבעה ברחוב הרצל 31/7 בקריית שמונה.

יורם ממן, חבר מועצת העיר קרית שמונה: “עוד בשורה קשה מנשוא נחתה על עירנו קריית שמונה, מי לא הכיר את ידידיה, הקב״ט המיתולוגי של העירייה, אדם שקל ואי אפשר שלא לאהוב. חייכן, בעל חוש הומור, מסביר פנים. המרגיע הלאומי קראנו לו, הכרתי אדם עם מידות טובות והשיחות בינינו תמיד היו מסתיימוות עם חיוך ושמחה בלב, עצוב שבתקופה האחרונה שבה סבלת הכריעה בסוף”.

אופיר יחזקאלי, ממלא מקום וסגן ראש עיריית קרית שמונה: “ברוך דיין האמת. קריית שמונה נפרדת הבוקר מהקב”ט המיתולוגי שלה, אדם משכמו ומעלה, נעים לבריות תמיד עם חיוך. תמיד מקדים לברך בימי הולדת. שנים של עבודה לטובת העיר בתפקיד מרכזי בתקופות ביטחוניות קשות תוך שמירה על קור רוח ותפקוד במצבי לחימה קשים. אם רצית לדעת פרטים על נפילת קטיושות, מיקומים, שנים ונפגעים ידידיה היה האיש לשאול אותו. נוח על משכבך בשלום איש יקר תודה על כל מה שעשית עבורינו”.

יועץ התקשורת, יורם אבן צור: “הייתה לי הזכות כדובר עיריית קרית שמונה לעבוד לצידו במצבי חירום ביטחוניים מהקשים שידעה קריית שמונה. ידידיה שידר תמיד קור רוח עם חיוך על הפנים והרעיף סביבו סמכותיות ואהבה גדולה לתושבי העיר ולעבודתו התובענית. בסיום המבצעים “ענבי זעם” ו”דין וחשבון” הפיק ידידה מסמך המפרט את מספר טילי הקטיושה שנפלו בעיר , באלו רחובות ואת השנים והתאריכים המדויקים. הוא הגיש לי את המסמך לפרסום. המסמך שמור אצלי באוסף. אזכור אותו כאדם ישר, ערכי והגון המתחשב באחרים. היה תמיד אפשר לסמוך עליו. יהי זכרו ברוך”.

צוות אתר “גליל עולה” משתתף בצערה של המשפחה. שלא תדעו עוד צער

ידידיה פרוידנברג ז”ל