כדורגל: נס גדול כמעט היה פה…

עירוני קרית שמונה כבר חוללה מהפך במשחק מול נס ציונה, שהשוותה בתוספת הזמן ל-3:3

זה יכול היה להיות ערב שמח באצטדיון העירוני בקרית שמונה, שלראשונה העונה כמעט וחווה ניצחון ביתי. עירוני קרית שמונה, שמאז המחזור הראשון לא טעמה את טעם הניצחון, כמעט וסגרה הערב מעגל עם ניצחון נוסף על סקציה נס ציונה, העולה החדשה, שאותה היא ניצחה במחזור הראשון 0:2 ועל חשבונה נשארה בליגת העל לפני שנתיים וחצי עם ניצחון ביתי 0:1 במחזור האחרון משער של עבדאללה חליחל, שהשאיר את קרית שמונה בליגה בזכות יחס שערים עדיף. שתי הקבוצות התייצבו למשחק מסקרן, אליו קרית שמונה התייצבה במקום האחרון בטבלה ובמרחק 4 נקודות מחוף מבטחים, כשנס ציונה מדורגת מעליה ביתרון שתי נקודות. דקות ספורות הפרידו בין קרית שמונה לבין ניצחון, אך קרית שמונה למדה על בשרה, שכדורגל משחקים יותר מ-90 דקות.

שני כיבושים ובישול, שלא הספיקו לניצחון. מוחמד שאקר (צילום: פושקו)



פתיחת המשחק לא היוותה פרומו אמין לבאות. נס ציונה נראתה טוב, הייתה דומיננטית יותר ובאה על שכרה עם שני שערים בתוך 18 דקות: בדקה ה-18 יוני סטויאנוב, קשרה ההתקפי של הקבוצה האורחת, כבש שער מרשים בבעיטה לחיבורים מתוך הרחבה. בדקה ה-37 התקפה מצוינת של נס ציונה הסתיימה במסירה של סטויאנוב לעברו של אלמוג בוזגלו, שכבש שער בבעיטה מטווח קצר והעניק לקבוצתו יתרון 0:2.

דווקא כשנדמה היה שקרית שמונה בדרך למפלה ביתית, הגיעו להן 9 דקות מצוינות של שלהי המחצית הראשונה, בהן הצליחה להשוות את התוצאה: בדקה ה-40 הגבהה מצוינת של מוחמד שאקר מצאה את סנין סבאי, שהרשים בבבעיטת מספרת וצימק את התוצאה ל-1:2. עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע הזמן של שאקר לכבוש, זאת לאחר שמסירה של סמואל בראון מצאה אותו במצב קורץ מול יוסי גינצבורג, השוער האורח, שאקר לא נכשל, בעט לרשת וקבע שוויון 2:2.

עם האוכל בא התיאבון. חמש דקות בתוך המחצית השניה בעיטה עוצמתית של מוחמד שאקר לחלק העליון של רשתה של האורחת חוללה מהפך והעניקה לקרית שמונה יתרון 2:3, שעליו היא הצליחה לשמור עד לסיום המועד החוקי של המשחק, אלא שדקת אחת בתוך תוספת הזמן הכשלה על נס זמיר ברחבת קרית שמונה, הביאה לפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה תרגם לבאנה קוטאליה לכיבוש שער, שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 3:3 מאכזב ומתסכל מאוד.

ספג שלישיה, אך לא מצא את עצמו בצד המפסיד. דז’וגאס ברטקוש (צילום: פושקו)