כדורסל נשים: הפסד נוסף להפועל גליל עליון

הפועל גליל עליון הפסידה 66:62 במשחק מול אקדמיית וינגייט. הפסד ליגה שני בשני משחקים.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון הלכה העונה על מהלך של הצערת הקבוצה ובהנהלה לקחו בחשבון, שההתחלה עלולה להיות מורכבת, אם כי התקוות היו שאחרי שני מחזורים הקבוצה לא תהיה עם מאזן נטול הפסדים. אמש התארחה הקבוצה למשחק ליגה מול אקדמיית וינגייט – המורכבת משחקניות נבחרות הקדאטים והנערות של ישראל. גליל התייצבה למשחק עם 7 שחקניות סגל, כשלמעשה עיקר הנטל התחלק בין 6 שחקניות – ארבעה מהן שיחקו מעל 35 דקות. כמו במשחק מול מג’דל כרום – גם הפעם נראה היה שהעייפות שיחקה תפקיד מרכזי ככל שחלפו הדקות. כמו במשחק הקודם, גם הפעם ספגה הקבוצה 66 נקודות.

הרבע הראשון נפתח בהתלהבות גלילית, שהובילה ליתרון 16:22 בסיום. ברבע השני חל היפוך מגמה, הקבוצה המארחת השתלטה על המשחק ובסיומו היא צעדה ביתרון 34:43. ברבע השלישי הקבוצה המארחת המשיכה להיות דומיננטית יותר ובסיומו היא צעדה ביתרון 48:57. ברבע האחרון שחקניות הגליל השקיעו מאמץ בניסיון למחוק את היתרון של הקבוצה המארחת, אך זה הספיק רק להקטנת היתרון של וינגייט, שניצחה בסיום 62:66.

רשימת קלעיות הפועל גליל עליון: מיקה ביתן – 22, יעל שטיינברג ומיתר אסולין – 17 כ”א, עדי אלטמן – 6, עמית מלכה – 2. שותפו: מיקה פלג (11 דקות ו-42 שניות), אמה עובד (48 שניות). 

קיוו לפתיחת עונה טובה יותר. שחקניות הגליל והמאמנת, נטלי שדה