כדורגל: שמונה מתחת לאפס

עירוני קרית שמונה הפסידה 1:0 למכבי נתניה וירדה מתחת לקו האדום, בסיומו של משחק שבעטה פעם אחת בלבד לשער

עירוני קרית שמונה ממשיכה לאכזב – ובגדול. דווקא לאחר החזרה בשבת האחרונה ל”ימים היפים” – ימי התיקו 1:1, הוסיפה הקבוצה עוד הפסד למאזנה – הפעם 1:0 במשחק החוץ מול מכבי נתניה, שלפני יומיים נפרדה ממאמנה, בני לם, שבשונה ממנחם קורצקי לקח אחריות על מצבה העגום של קבוצתו, התפטר מתפקידו ושרביט האימון עבר לעוזרו, רן קוז’וק – בעבר שחקן מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה, ששימש לפני 3 שנים כעוזרו של מסאי דגו באימון עירוני קרית שמונה.

גם הערב תפס אסף צור את אפודת השוער הראשון. זיו מורגן נעדר מהסגל, בשל החלמה מפציעה. אין הרבה מה “לחפור” על המשק הערב. מכבי נתניה בעטה 13 פעמים לעבר שערה של קרית שמונה, ב-4 פעמים הגיעה למסגרת השער, בפעם אחת מהן הצליחה לכבוש שער בדקה ה-26, כאשר מסירת רוחב של שי קונסטנטין מצאה את לירן רוטמן לא מכוסה ברחבת קרית שמונה וזה כבש מקרוב את השער, שסלל את דרכה לניצחון 0:1. על הסטטיסטיקה של קרית שמונה אין הרבה מה להתעכב – ארבע בעיטות לשער – 0 בעיטות למסגרת. ברור לכל בר דעת, שכך זה לא יכול להימשך ואין מנוס מהחלפת המאמן.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): אסף צור, איתי בן שבת, עאיד חבשי, אופיר בנבניסטי (נועם כהן – 57), טימוטי מוזי, יואב הופמייסטר (מוחמד אבו רומי – 83), אריאל שרצקי (ידין לוגסי – 57), רועי קהת, ג’וזף מבונג (רוי הראל – 71), איתמר שבירו ומוחמד שאקר (ניר דרורי – 57)

משחקו האחרון כמאמן קרית שמונה? מנחם קורצקי (צילום: שלומי גבאי)