כדורסל גברים: נס ציונה תחילה

3 משחקים ביתיים בחמישה ימים מצפים להפועל גליל עליון. זה יחל הערב, כשתארח את עירוני נס ציונה למשחק ליגה.

שבוע ביתי בגזרת קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון, שבוע שיחל הערב במשחק ליגה מול עירוני נס ציונה בשעה 19:45 (שידור ישיר בערוץ 58), יום רביעי משחק במסגרת היורופקאפ מול גולדן אייגל מקוסובו (17:30, שידור ישיר בערוץ 59), יום שבת משחק ליגה מול בני הרצליה (18:00, שידור ישיר בערוץ 55). רכישת כרטיסים אינטרנטית לכל המשחקים באתר האינטרנט של הקבוצה .

הערב מצפה להפועל גליל עליון משחק ליגה שלישי, כשמאזנה עומד על ניצחון אחד ושני הפסדים, בעוד נס ציונה עומדת על מאזן של ניצחון והפסד בשני המשחקים שקיימה. נס ציונה לא שיחקה בשבועיים האחרונים והיא מגיעה למשחק יותר רפויה, בעוד שגליל ניצבת בעיצומה של תקופה עמוסה, שבה היא תצטרך לדעת לחלק כוחות.

צריכים את התמיכה שלכם מהיציעים. שחקני הפועל גליל עליון (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)



בגליל מקווים שהגארד דיישון בוקר, שבמשחקים הראשונים של העונה במסגרות השונות קלע במספרים מרשימים, יחזור לעצמו אחרי שני משחקים שבהם קלע 10 נקודות בכל משחק. מנגד, מקווים שהפורוורד והקפטן, נמרוד לוי, “אקס” נס ציונה, ימשיך את יכולתו הטובה מהמשחק מול קמניץ וכך גם הפורוורד ג’יילן האדסון – שעד כה מרשים מבחינת מספרים. מתחת לסלים תקווה גליל שמאליק אבו ייכנס יותר לעניינים וברייס וושינגטון ייצור המשכיות לתחילת העונה הדי טובה שלו. הפורורווד לוטן אמסלם ימשיך להיעדר, בגין פציעה.

הפעם זה מוכרח להיראות אחרת. תקציר המשחק בין הפועל אילת לגליל עליון (צילום: מדיה מנהלת ליגת העל וערוץ הספורט)



בשני המשחקים שקיימה נס ציונה, היא נתנה פייט במשחק החוץ למכבי ת”א – שניצחה 87:95, וניצחה בביתה 73:87 את הפועל אילת, שניצחה את הגליל בשבוע שעבר. נס ציונה מתייצבת למשחק עם סגל המונה 5 זרים, לעומת 4 זרים בסגל הגלילי. שחקני המפתח שלה הם הפורוורד טיילר ביי – שקלע ממוצע של 22 נקודות וקטף בממוצע 12 ריבאונדים, הגארד שאק ביונן – שעומד על ממוצע של 21 נקודות בשני המשחקים, הגארד שאק ביוקנן עומד על ממוצע של 21 נקודות . הצרת צעדיהם ופגיעה בתפוקה של השלושה חשובה מאוד הערב. שחקן נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא הגארד הישראלי גולן גוט, שלא בלט בשני משחקי הליגה מבחינת מספרים, אך איכויותיו ידועות. 

שווה תשומת לב מוגברת. טיילר ביי – שחקן נס ציונה (צילום: מדיה מנהלת ליגת העל וערוץ הספורט)