כדורסל נשים: הפועל גליל עליון שבה חדה לליגה


הקבוצה הגלילית ניצחה בביתה 34:90 את הפועל נצרת. נגה גיא, שהוקפצה מקבוצת הנערות, ערכה בכורה מרשימה וקלעה 16 נקודות.

*. צילום: לילך וייס

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון שבה לפעילות משחקי ליגה, לאחר למעלה מחודש של פגרת משחקים בשל הסגר. הקבוצה שמודרכת ע”י זיו ברתנא ניצחה את ארבעת המשחקים הראשונים שקיימה בליגה הלאומית, אמש היא אירחה באולם “הפיס” בכפר בלום את הפועל נצרת, לה היה זה משחק ראשון העונה, מאחר ובתקופה שקדמה לסגר הקבוצה סבלה מהגדרת העיר נצרת כעיר אדומה. במשחק אמש צפו למעלה מ-450 צופים לפרקי זמן שונים. לא מהיציעים, המדובר בצופים שהצטרפו לשידור בעמוד הפייסבוק של הקבוצה – יוזמה מבורכת של מנהל הקבוצה הגלילית, עוז אוחנה.

התגעגעו לליגה. שחקניות הפועל גליל עליון, המאמן זיו ברתנא והמנהל עוז אוחנה



כמו במשחקים קודמים, גם הפעם אפשר לומר שהיה זה משחק במעמד צד אחד, שבו ככל שחלפו הדקות הקבוצה הגלילית הגדילה את יתרונה. בתום הרבע הראשון היתרון הגלילי עמד על 5:18, בתום הרבע השני היתרון הגלילי עמד על 11:45, בתום הרבע השלישי היתרון הגלילי עמד על 23:67 ובסיום ניצחון 34:90.

גולת הכותרת של המשחק אמש, הייתה ההתשלבות המצוינת של שחקניות משורת קבוצת הנערות. נגה גיא ערכה הופעת בכורה מרשימה וקלעה 16 נקודות. נגה היא האחות של חן, שבתחילת השבוע הרשים ביכולותיו במדי קבוצת הגברים במשחק מול אליצור יבנה, גם מיקה ביתן – שכבר בעונה שעברה שיחקה עם קבוצת הנשים והעונה משחקת בקביעות עם הקבוצה, הייתה במיטבה וקלעה 15 נקודות. את רשימת הקלעיות נוי לפושניאנסקי, שכבר סיימה גיל נערות והחלה עונה שלישית בקבוצת הנשים, קלעה גם היא בסך דו ספרתי – 16 נקודות במאזנה. את רשימת הקלעיות הובילה עמית גור עם 21 נקודות. יתר הקלעיות: ירדן גוט – 10 נקודות, ענבר לברון ואביטל צוובנר – 6 נקודות. 

פרמיירה מדהימה. נגה גיא