כדורסל גברים: צפת החלה את הליגה עם ניצחון

מ.ס “דניאל” צפת ניצחה 60:75 את משחק החוץ מול מכבי חדרה. בשבוע הבא תארח למשחק מסקרן את הפועל מגידו.

קבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל”, שבשבוע שעבר החלה עונה עם הפסד ביתי מאכזב במשחק הגביע מול הפועל עכו/מטה אשר, החלה ברגל ימין את דרכה בליגה הארצית לעונת 22/23. הקבוצה של אסף רוטנשטיין התארחה אצל מכבי חדרה – שמארחת את משחקיה באולם ה”אנברוקס” החדש בעיר, אולם מרשים ביופיו, שאירח את משחקי גביע הווינר של ליגת העל. חדרה קבוצה צעירה ומוכשרת, שלא עשתה חיים קלים לצפת, שמצידה צעדה ביתרון לאורך כל המחצית השניה בדרך להבטחת הניצחון.

המשחק החל טוב מבחינתה של צפת, שפתחה ביתרון קל שנמחק אחרי פחות מארבע דקות. חדרה התאפסה ומחקה את היתרון הצפתי, ואף הביאה למהפך במשחק. .אסף רוטנשטיין, שזיהה את מהלכי המשחק, הגיב בהתאם, אך חדרה ירדה להפסקת הרבע ביתרון 18:22.

הרבע שני המשיך באותו קצב בחמש הדקות הראשונות, שלאחריהן צפת העלתה הילוך בהגנה אל מול חדרה, שניסתה לברוח, אך בסיום המחצית שני הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה, כשהתוצאה היא שוויון  36:36.

ברבע השלישי צפת העלתה הילוך והשתלטה על המשחק. רבע זה הסתיים ביתרון 43:57 לזכות צפת. ברבע הרביעי חדרה הראתה סימני התעוררות עם מטווח שלשות, אסף רוטנשטיין  לקח פסק זמן, שממנו חזר בחדות מרשימה נועם מטלון, שעם מספר קליעות סגר עניין והעניק לקבוצתו ניצחון 60:75.

לצפת קלעו: נועם מטלון – 21, אליאב אוחנון 17, דביר אוחנה – 15, רם זקס – 7, אלון שושני, צאלי נוימן, ואוראל לב – 4 כ”א, גל ברוך – 3.

בשבוע הבא משחק ליגה ביתי ראשון. שחקני צפת והמאמן הערב