חצור: ערב הצדעה לצוות אמי”ת

ההצלחה הגדולה של בית הספר אמי”ת זכתה לערב הצדעה והוקרה.

בחצור הגלילית קיימו השבוע אירוע הוקרה והצדעה חגיגי ומיוחד לצוותים בבית הספר אמי”ת בישוב לאור ההישגים המרשימים של הצוות החינוכי. בית ספר אמי”ת חווה בשנים האחרונות עלייה הדרגתית בהישגי התלמידים. מזה שנתיים שהנתונים המתפרסמים אודות ממוצע הבגרות של התלמידים נמצא גבוה גבוה מעל 90%. הנתון האחרון שהתפרסם מציב את בית הספר בין הטובים שבתיכונים בישראל עם קרוב ל-98% בגרות. מעבר לכך, ניתן להצביע על עלייה מתמשכת בתעודות הבגרות האיכותיות.

מעבר להישגים הלימודיים, מנהל בית הספר בועז יוספי וצוותו מציגים הצלחה רבה גם במישור הערכי: תלמידות ותלמידי התיכון מגיעים ליחידות המבוקשות באחוזים גבוהים ביותר. באירוע ההוקרה שהתקיים השבוע בהשתתפות ראש המועצה שמעון סויסה, מנכ”ל רשת אמית ד”ר אמנון אלדר ומנהל אגף החינוך בישוב, איתן בר דרור.

רגע מרגש מאד נרשם, כאשר בפתיחת דבריו, מנכ”ל רשת אמית ד”ר אמנון אלדר ביקש מן הנוכחים לעמוד ולמחוא כפיים לצוות החינוכי ולמנהל התיכון. הנוכחים באירוע סיפרו כי זה מעמד מצמרר והמורים התרגשו מאד. “כבר שנתיים שראש המועצה רוצה לקיים את האירוע הזה אך הקורונה מנעה, היום ברוך השם אנחנו מקיימים ערב הצדעה חגיגי ומרגש, אני גאה בצוות על העבודה, המסירות וההישגים. נמשיך להזניק את החינוך!” אמר ד”ר אלדר.

ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה הודה למנהל אגף החינוך איתן בן דור וצוותו על העשייה בכל מערכת החינוך והעניק מגן הוקרה חגיגי למנהל בית הספר ולצוות. לדבריו: “אנחנו רואים פה עבודה חינוכית מדהימה, בנינו תוכניות חינוכיות לכל הישוב ואני שמח לראות שכל מוסד חינוכי צועד בדרך זו ומעניק לילדי חצור הגלילית נקודת פתיחה טובה מאוד לעתיד”

על בית הספר אמי”ת אמר סויסה: “בית הספר התברך באנשים מאד מחויבים שהפכו אותו לבית חם, באווירה מיוחדת, נעימה, מטפחת, מאפשרת. תראו לי עוד בית ספר שאתה מגיע אליו ורואה מורה יושב מתחת לעץ ומשחק בנחת שח-מט עם אחד התלמידים. התלמידים מבינים שהם הגיעו למקום שבו יראו אותם, שמסתכלים על הפוטנציאל הבריא ומקשיבים לחלומות שלו.  זה לא קרה פתאום, זה היה תהליך ארוך ומאומץ. תהליך שחייב סבלנות ואנשים איכותיים, אנשי רוח עם לב גדול כמותכם. אשריכם שאתם זוכים לראות את פירות המאמצים והעבודה הקשה שלכם”.