מתמידים בחדשנות

תלמידי ישיבתית “אורט המתמיד” כיכבו בתחרות מעטם המכון הוולקני.

בישיבתית אורט המתמיד התחילו מיזם של פודטק והלכה בכיתה ט’ בשיתוף פעולה עם מכון צומת. המיזם שהתחיל לפני מספר חודשים הגיע עד תחרות הגמר שנערכה ביום רביעי. 2 מתוך 10 היוזמות שהעפילו לגמר, היו של תלמידי המתמיד.היוזמות האלו בתחום המליחה של עופות ובתחום הבשר המתורבת, הוצגו בגמר התחרות של המכון הוולקני שהתקיימה ביום רביעי.

הייתהזו חוויה מיוחדת ומשמעותית לתלמידים המוצלחים של העיר.הכל התחיל במסגרת פיתוח מרחבי חדשנות בישיבתית אורט המתמיד. בתחילת השנה בחרה הנהלת בית הספר לפתח מיזמים בתחום הפודטק והלכה, תחום פורץ דרך אשר מכון צומת נרתמו להוביל יחד עם צוות הפיתוח בבית הספר בראשות דנה נבון ורזיאל כהן. לאחר שנה מאתגרת העפילה נבחרת בית הספר לתחרות היוקרתית.

לתחרות הגיעו היוזמות שעסקו בתחום שינוי סוגי המליחה בעופות ופיתוחים הלכתיים בתחום הבשר המתורבת. התלמידים עברו תהליך משמעותי אשר כלל בין השאר גם הכנה במרכז החדשנות של אראל מרגלית וייצגו את קריית שמונה בירת הפודטק של מדינת ישראל בכבוד.מנהל בית הספר המתמיד הרב אריאל פריש: “אני גאה בתלמידים היקרים של ישיבתית אורט המתמיד, אשר מהווים חוד החנית בתחום החינוך בקריית שמונה. כבוד גדול להיות הפנים של העיר”.