כדורגל: זה בשביל ימית


ניצחונות מרשימים לקבוצות הדגל של מחלקת הנוער של קרית שמונה. על זאת ועוד בכתבה הבאה
, המוקשת לימית זהבי – המנהלת המסורה של קבוצת הנוער ונערים ב’ של קרית שמונה, השוהה בבידוד.

יום ראשון הגיע, היום של פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר הנעשה בגזרת מחלקות הנוער של מועדוני הגליל העליון והגולן. משחקי גביע המדינה תופסים את עיקר הפוקוס של סופ”ש האחרון, אך גם משחקים ספורים שנערכו בליגות שונות הם חלק מהתפריט של הכתבה הזו, שבה תמצאו הרבה יותר מנצחות ממפסידות.

את הכתבה הזו אנו מקדישים לימית זהבי – המנהלת המסורה של קבוצת הנוער, שניהלה במסירות שנים רבות את קבוצת נערים ב’ ומשמשת כאחראית הקשר לקהילה של מחלקת הנוער. ימית זהבי שוהה בבידוד בימים אלה, למרות שאובחנה כשלילית לקורונה. אנו מאחלים לה חזרה מהירה למגרשים.

מגיע לה לחייך ולשמוח. ימית זהבי וקבוצת נערים ב’

השגרירים
בני בן זקן – מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לניצחון 1:8 במשחק הגביע מול הפועל אשקלון.

ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, שיחק ב-63 הדקות הראשונות של משחק ההפסד של קבוצתו – 2:0 בליגה מול מכבי ת”א.

עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער ניצלה את העובדה שמשחקה של המוליכה מכבי חיפה בבאר שבע הופסק, בגלל מזג האוויר, כדי להיצמד אליה בפסגה עם אותו מספר נקודות, זאת לאחר שזכתה בניצחון 0:3 במשחק החוץ מול הפועל רמת השרון. הקשר אריאל שרצקי, הנכד של איזי, שהצטרף למחלקת הנוער כששיחק בשנתון נערים א’ והעונה משחק כחריג גיל, כבש שער ראשון במדי קרית שמונה – זה היה בדקה ה-83 של המשחק, זאת לאחר שקדמו לשער שכבש שערים אברהם בלאטה בדקה ה-1 ושלו דסטה בדקה ה-23.

קבוצת נערים א’ שוב זכתה בניצחון ביתי – הפעם 0:3 במשחק גביע מול עירוני נשר, שמשחקת אף היא בליגת העל. שער שכבש אושר וייצמן בדקה ה-40 העניק לקרית שמונה יתרון 0:1, שער שכבש אורי שנפר בדקה ה-52 הכפיל את יתרון הקבוצה ל-0:2 ושער שכבש מוחמד אבו רומי בדקה ה-70 סגר עניין והעניק לקרית שמונה ניצחון משכנע ואת הכרטיס לשלב הבא.

קבוצת נערים ב’, שמשחקת בליגה הארצית, ניצחה לפני זמן קצר 0:3 את משחק הגביע הביתי מול הפועל מטה אשר מהליגה המחוזית. שער שכבש עידו גורן העלה את קרית שמונה ליתרון 0:1 במהלך המחצית השניה, צמד שערים שכבש עומרי כיאל שילשו במחצית השניה את התוצאה. 

קבוצת נערים ג’ התייצבה ביום שישי למשחק גביע מול קבוצת המשנה של מכבי באר שבע עם מאמן חדש-ישן על הקווים, בהא הייב, שאימן את הקבוצה בעונה שעברה והוא מחליף לעת עתה את חנן תורג’מן, שעזב את תפקידו בשל התחייבות לעבודה. היה זה במשחק במעמד צד אחד וקרית שמונה ניצחה 0:12. את השערים כבשו: ליאם אלוק – שלושער,ראמי בטחיש ויואב כראדי צמד כ”א, ניסן גרין,איתי אלימלך ,עומר תמיר, אליאל זלוטרקובסקי שער כ”א  ושער עצמי.

אין כמו בבית. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)


בני ממב”ע

שבוע לאחר שניצחה במחזור הפתיחה של הליגה 1:6 את משחק החוץ מול הפועל עירוני צפת, זכתה קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע בניצחון באותה תוצאה – הפעם במשחק ביתי מול הפועל מרום הגליל. שלושער של בילאל ולי העניק לממב”ע יתרון 0:3 בתום המחצית הראשונה. עם פתיחת המחצית השניה שער שכבש ניל פח’ר אלדין העלה את ממב”ע ליתרון 0:4. שער שכבש אביעד שמקה האורח צימק את התוצאה ל-4:1 בדקה ה-42, אך בהמשך צמד שערים שכבש אייאל אבו שהין (55,70) קבעו את תוצאת המשחק – ניצחון 1:6 לזכות ממב”ע.

הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער, שמשחקת בדרג המחוזי במחוז צפון 1, התייצבה ביום חמישי למשחק גביע ביתי מול בית”ר ר”ג – שמשחקת בליגה הארצית. מרום הגליל נקלעה לפיגור בדקה ה-16, אך בדקה ה-32 שער שכבש שקד ללוש קבע שוויון זמני. במחצית השניה יחסי הכוחות נטו באופן בירור לטובת הקבוצה האורחת, שהבקיעה ארבעה שערים ושמרה על רשת נקיה ובסיום חגגה ניצחון 1:5.

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים א’ נחלה הפסד ביתי 5:1 במשחק הליגה מול מכבי נהריה. אוראל פלס, שכבש שלושער שבוע קודם במשחק הניצחון 2:3 על צעירי סכנין, כבש את השער לזכות צפת.

מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’, שכבשה סך דו ספרתי של שערים בכל אחד משני מחזורי הליגה הראשונים, הפעם “הסתפקה” בניצחון 1:4 ביתי על הפועל דיר חנא. טוביה אדרעי כבש צמד, הראל זלצר ומאור ביצ’ה כבשו שער אחד כ”א.

הפעם כבשו רביעייה. שחקני מ.ק קצרין