כדורגל: רביד גזל חוזר לקרית שמונה

10 שנים אחרי שהיה שותף לזכייה באליפות, חוזר רביד גזל כעוזרו של מנחם קורצקי.

יממה לאחר שאלון זיו, מאמן קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה בעונות האחרונות, שהיה מיועד לשמש כעוזרו של מנחם קורצקי באימון קבוצת הבוגרים של המועדון, מונה למאמן קבוצת הבוגרים של הפועל עכו מהליגה הלאומית – הודיעה לפני זמן קצר הנהלת עירוני קרית שמונה על מינויו של רביד גזל לתפקיד עוזר המאמן.

רביד גזל, שיחגוג בעוד כשבועיים יום הולדת 40, זכור לכולם מעונת האליפות ההיסטורית, בה חלק את עמדת הקשר האחורי יחד עם בראיין גרזיצ’יץ’ ועדי אלישע. גזל המשיך לאחר אותה עונה בקרית שמונה, אך צירופו של דן אייבינדר גרם לפגיעה במעמדו ובאמצע העונה עבר להפועל באר שבע, כשברזומה שלו 44 הופעות במדי קרית שמונה בזירה המקומית ובמשחקים בזירה האירופאית. רביד גזל פרש לפני שלוש עונות ממשחק במדיה של מ.ס טירה מליגה א’.

תרם תרומה נכבדת לזכייה באליפות ולהגעה לשלב הבתים של הליגה האירופאית. רביד גזל בימיו כשחקן קרית שמונה (צילום: פושקו)



את דרכו בעולם האימון החל כעוזר מאמן בקבוצת הנוער של מכבי נתניה ובהמשך מונה לעוזרו של אופיר חיים באימון קבוצת הבוגרים של הפועל כפר סבא. אחרי עזיבתו של חיים שימש גם כעוזרו של אלישע לוי ובשלהי העונה, לאחר עזיבתו של לוי, שימש כמאמן הראשי של הקבוצה שהשלימה עם הירידה לליגה הלאומית. בעונה האחרונה אימן בשני המחוזות של ליגה א’: בתחילה אימן בשמשון כפר קאסם מהמחוז הדרומי ובהמשך אימן במ.ס טירה מהמחוז הצפוני, אותה הוביל למשחק גמר המחוזות של ליגה א’.

רביד גזל הגיב למינויו: “”שמח לחזור למקום שנתן לי המון בקריירה והגעתי איתו להישגים. מצפה כבר להתחיל את העונה כדי לעבוד קשה עבור מנחם ועבור המועדון. 

חוזר לקרית שמונה כאיש צוות מקצועי. רביד גזל (צילום: מוחמד מסרוואה)