צעירים בפעולה: צפת חנכה ומתחה

קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת חנכה את האצטדיון החדש – וכמעט העפילה שלב במשחקי הגביע.

יום מרגש וחגיגי לספורט הצפתי. לראשונה מאז אושר לקיום פעילות חנכה במשחק רשמי קבוצה ממועדון הכדורגל של הפועל עירוני צפת את האצטדיון החדיש. קבוצת נערים ב’, שמודרכת ע”י ג’קי מלול, אירחה אחה”צ במזג אוויר שרבי את הפועל כרמיאל למשחק גביע. לפני המשחק פגשו השחקנים את ראש העיר, שוקי אוחנה, ואת מחזיקת תיק הספורט – ויקי אלקבץ כהן, שנשאו דברים ובירכו את השחקנים לרגל העונה החדשה.

צפת היא למעשה קבוצה שמורכבת משחקנים שבעונה שעברה שיחקו בקבוצת שנתון נערים ב’ ולראשונה נכנסו למסגרת של קבוצת ליגה – אך לא עלו לקבוצת נערים א’ בשל גילם הצעיר. לקבוצה זו הצטרפו עוד שחקנים מהעיר והסביבה הקרובה, לרובם הגדול זוהי עונה ראשונה במסגרת תחרותית. למרות כל אלה, צפת פתחה את המשחק בסערה, כבר לאחר 7 דקות שער שכבש יגל בן זקן העלה את צפת ליתרון 0:1. 23 דקות לאחר מכן השלים השחקן צמד והכפיל את יתרונה של צפת ל-0:2.

במחצית השנייה הקבוצה האורחת, שפתחה עונת משחק רביעית והחלה להתאמן בשלב מוקדם יותר לקראת העונה הזו, שינסה מותניים והצליחה לכרסם בהדרגה ביתרונה של צפת, עד אשר השלימה מהפך כעשר שניות, שהעניק לה ניצחון 2:3 על צפת, שאמנם ספגה הפסד אכזרי והדחה מהגביע, אך יכולה להיות גאה בפייט שהיא נתנה ויכולה להיות מעודדת לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא.