כדורגל: סיומה של עונה במחלקות הנוער

המשחקים האחרונים של העונה נערכו בסופ”ש. זרקור אליהם בכתבה זו.

אחרי שתי עונות לא מלאות ורצופות של כדורגל בגזרת מחלקת הנוער, בשל השלכות משבר הקורונה והמצב הביטחוני, בסופ”ש האחרון הגיעו לסיומה עונת 21/22 בגזרת מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן. סיכום עונה נרחב יפורסם בתקופה הקרובה. בכתבה זו נפנה זרקור לעבר משחקי סופ”ש.

עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
נחלה הפסד 2:0 במשחק החוץ מול הפועל חדרה, שנאבקה כנגד הירידה לליגה הלאומית ובעקבות הניצחון, שהושג עם שני שערים במחצית הראשונה, הצליחה לשרוד בליגת העל. קרית שמונה מסיימת עונה מכובדת במקום השמיני מבין 18 קבוצות ליגת העל, בליגה שבה 4 האחרונות נשרו לליגה הלאומית ובית”ר ירושלים תנסה להישאר בליגה דרך משחק המבחן.

קבוצת נערים ב’ קיימה בתוך שלושה ימים את שני משחקי הליגה האחרונים שלה: ביום שלישי זכתה בניצחון 1:2 במשחק החוץ מול הפועל פ”ת, שבו כל השערים הובקעו בדקות האחרונות של המשחק. בר הרוש וינון אוחנה כבשו לזכות קרית שמונה. ביום שישי האחרון נחלה הקבוצה הפסד ביתי 2:1 במשחק מול מכבי נתניה. נהוראי כראדי כבש לזכות קרית שמונה, שמסיימת עונה בצורה מכובדת בליגת העל במקום ה-11 מבין 18 קבוצות, בליגה שבה 4 האחרונות נשרו לליגה הארצית ובית”ר ירושלים תנסה להישאר בליגה דרך משחקי המבחן.

קבוצת ילדים ג’ סיימה את משחק החוץ מול הפועל מטה אשר עם תוצאת שוויון 3:3. קרית שמונה מסיימת עונה עם המאזן השני בטיבו בליגת העל.

עונה שקטה בלי מאבקי תחתית, למרות שיטת תחרות קשה. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה



בני ממב”ע

קבוצת הנוער ירדה לליגה המחוזית. אתמול לא הופיעה למשחק החוץ מול הפועל כאוכב.

ילדים א’ – צפון 1

מ.ק קצרין מסיימת עונה עם המאזן השני בטיבו בליגה. ביום שישי אחי ביר אל מכסור לא הופיעה למשחק מולה ולכן קצרין עשויה לזכות בניצחון טכני 0:3.

הפועל מרום הגליל ניצחה באמצע השבוע 0:2 את מ.כ ג’וליס, בזכות שערים שכבשו איתי ארביב ושוהם אזרואל. מרום הגליל מסיימת עונה עם המאזן השלישי בטיבו בליגה.

עונה ראשונה ומוצלחת על כר הדשא. קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל




השגרירים
עידו אלמישלי (דפנה) – שחקן ההתקפה של מכבי חיפה, עלה כמחליף בדקה ה-65 של משחק הניצחון 1:4 על מכבי נתניה. בעונתו הראשונה כשחקן נוער אלמישלי מסיים עונה כמלך שערי הקבוצה עם 13 שערים.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה סיימה עונה עם הפסד 2:1 במשחק מול הפועל כרמיאל. בהרכב טבריה פתחו שחקן ההגנה והקפטן, אורי ברנזון (צפת), המגן מעיין אורון (כפר בלום) והקשר ליאד סופר (צפת) – שהוחלפו בדקה ה-61. הקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) עלה כמחליף בדקה ה-45.

נועם שמש (צפת) – קשרה ההתקפי של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם שתי הופעות בנות 65 דקות בתוך שלושה ימים: במשחק הניצחון 0:2 על מכבי ת”א ובמשחק ההפסד 1:0 להפועל ראשון לציון. נועם שמש מסיים עונה מוצלחת עם 14 שערי ליגה. 

עונה שבה גם לבש את המדים הלאומיים. עידו אלמישלי במדי נבחרת הנוער (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)