שחייה אומנותית: חזרו עם מדליות מהאולימפיאדה

שחייניות הגליל העליון חזרו עם 17 מדליות מאולימפיאדת הילדים. על כך בכתבה הבאה.

בענף השחייה האומנותית בארץ אין הרבה תחרויות במהלך השנה, בעיקר לא בגילאים הצעירים. אולימפיאדת הילדים, שמתקיימת מדי שנה סמוך לחג ל”ג בעומר במכון ווינגייט, מהווה תחרות רצינית ומשמעותית עבור הספורטאיות בענף.

בחמישי האחרון, השתתפו ספורטאיות השחייה האומנותית של עמותת הספורט באולימפיאדת הילדים. התחרות הייתה טובה ואיכותית במיוחד עם השתתפות רבה של שחייניות, מלבד שחייניות הגליל השתתפו שחייניות מהאגודות תל אביב, קריית אונו, ראשון לציון, נתניה, גדרות, אשדוד, פתח תקווה, מעלה אדומים וירושלים.

בגליל העליון סיכמו את התחרות כמצוינת, כשהבנות חוזרות עם שלל ענק של 17 מדליות: 2 זהב, 7 כסף ו 8 ארד.

ספורטאיות הגליל העליון עם המדליות והגביע

אדווה בר נור הגיעה למקום הראשון בקטגוריית הסולו בליגת צעירים, ניקול וויבודה הגיעה למקום השני בקטגוריית סולו ליגה א’ קומן, ליגה קובי ואדווה בר נור הגיעו למקום השני בדואט עד גיל 12, איילה מחלוף מקום שלישי בריקוד סולו ובנוסף אליהן עוד המון הישגים מדהימים.

אדווה בר נור וליה קובי על הפודיום עם מדליות הכסף

“המטרה שלנו הייתה לחזור לשגרת התחרויות” סיכמה ילנה טוליאגנוב, מאמנת הקבוצה. “זו הייתה הפעם הראשונה שיכלנו להגיע לתחרות ללא מסכות וללא מגבלות. היה כיף לראות את הבנות כל כך מאושרות. תענוג לראות חבורה של ספורטאיות מגובשות כל כך, אני גאה בכולן על ההישגים היפים. היו לנו כמה מטרות. הראשונה היא לחזור למסלול התחרויות ואין ספק שעשינו את זה כמו שצריך. בנוסף, זה להתכונן לאליפות הארץ שתתקיים בחודש יוני ואין ספק שנגיע אליה בכושר טוב.”