כדורסל: המאני טיים כבר כאן

הגברים של הפועל גליל עליון ומ.ס “דניאל” צפת יארחו הערב משחקים מאתגרים ביותר. ביום שלישי קבוצת הנשים של הגליל תתארח בבאר טוביה.

עונת הכדורסל נכנסת לישורת האחרונה. את השבוע הזו אנו פותחים עם ערב של משחקי גברים על כל הקופה בכפר בלום ובצפת, באולמות “הפיס”, שם יארחו הפועל גליל עליון ומ.ס “דניאל” צפת משחקים שהתוצאות שיושגו בהם ישפיעו במידה רבה ובאופן משמעותי ביותר על המשך העונה. כל זה יקרה יומיים לפני שקבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, שמדורגת במקום הרביעי בטבלת הלאומית – המיקום המוביל למשחקי הפלייאוף העליון בתום הליגה הסדירה תתארח אצל קבוצת התחתית של הפועל באר טוביה (שלישי, 20:00, אולם בית הספר “נופים” – כנות) למשחק שהיא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בו, מאחר והפסד עלול יהיה לעלות ביוקר בתום הליגה הסדירה ולעשות את ההבדל בין סיום מוקדם של העונה לבין המשך במשחקי הפלייאוף.

לחזור מחייכות מהדרום. שחקניות קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון



קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון תארח הערב, בשעה 19:40, את הפועל ת”א (שידור ישיר בערוץ 55), למשחק הסיום של הליגה הסדירה, משחק שיש לו משמעות אחת ויחידה: המנצחת תמשיך את העונה בבית העליון ותבטיח את מקומה בפלייאוף העליון, בעוד שהמפסידה תמשיך את העונה בבית התחתון ותנסה לסיים במקומות 7-8 ולהשתחל לפלייאוף העליון. בסיבוב הראשון שחקני הגליל זכו בניצחון הרואי 97:99, לאחר שדקה וחצי לסיום פיגרו ב-7 נקודות, והצליחו לרוץ לריצה מדהימה של 7:16 ולחגוג בסיום ניצחון. גם הערב צפוי להיות משחק צמוד ומרתק, שבהחלט מחזיר אותנו לימים טובים מהעבר של שתי הקבוצות, שנפגשו למשחקים על כל הקופה, כשהסדרה הזכורה ביותר היא כמובן סדרת גמר הפלייאוף משנת 1993, בה הפועל גליל עליון ניצחה 1:3 וחגגה אליפות היסטורית ובלתי נשכחת. כל הכרטיסים למשחק הערב נמכרו, כך שאם לא הצלחתם לרכוש כרטיס למשחק, זה הזמן לערב מרתק מול המסך. כתבה בהרחבה לקראת המשחק באתר מנהלת הליגה. מי שיעמוד בדילמה לא פשוטה הערב הוא האוהד הגלילי הידוע, דורון (דורק’ה) חצב, שאוהד את שתי הקבוצות ושיתף בתחושותיו בכתבה הזו

תקציר המשחק הקודם בשיתוף מנהלת הליגה וערוץ הספורט




מ.ס “דניאל” צפת תחל הערב את סדרת רבע גמר הפלייאוף של הליגה הארצית, כשתארח בשעה 20:00 את הפועל מגידו למשחק הראשון בסדרת הטובה משלושה משחקים (כניסה חופשית). המשחק השני ייערך ביום רביעי הקרוב באולם שבקיבוץ משמר העמק. במידה והתוצאה בסדרה תהיה 1:1 בתום שני משחקים, ייערך ביום ראשון הבא משחק מכריע בצפת – המנצחת תעפיל לסדרת חצי הגמר ותפגוש את המנצחת בסדרה בין הפועל כפר סבא למכבי חדרה. המשחק הערב עשוי להיות מועבר בשידור ישיר בעמודי הפייסבוק “הכדורסל הצפוני” ו”כדורסל ישראל אמיתי”.

בנוגע להתמודדות בין צפת למגידו: צפת סיימה את הליגה הסדירה במקום השלישי, בעוד שמגידו סיימה במקום השישי. שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה – בשני המשחקים שנערכו במשמר העמק (ליגה וגביע) זכתה מגידו בניצחון, במשחק שנערך בצפת זכתה הקבוצה הצפתית בניצחון דו ספרתי מרשים. מגידו קבוצה המשלבת בין ותיקים עתירי ניסיון כמו עידו קוזי’קרו ודגן יבזורי לבין צעירים מוכשרים, צפת קבוצה יותר צעירה ודינאמית, שלפחות על הנייר אמורה להיות אנרגטית ועדיפה יותר בסדרה הזו, אם כי לאור משחקי העבר, אין לצפת הצדקה להקל בחשיבות המשחק. צפת מגיעה אחרי שנחלה הפסד ביתי ראשון העונה במשחק מול השומרון, בעוד שמגידו מגיעה בתקופה לא טובה מבחינתה עם ניצחון אחד בחמשת המשחקים הראשונים – במהלכם נחלה שני הפסדים במשחק גמר גביע האיגוד מול א.ס אשקלון . צפת תצטרך בסדרה הזו את המנהיגות והניסיון של שחקנים מנוסים דוגמת רון סבג, שקד ירושלמי, אליאוב אוחנון ואנדריי קוליש.

באמת שאין מקום למעידות. שחקני מ.ס “דניאל” צפת